4 Ağustos 2012 Cumartesi

Bir Gün Tekrar Karşılaşacağız

Savaşmaya ve barışmaya gücü olmadığı zamanlar vardır insanların.Belki de hayatı çok fazla kaale almaktan geçer bu cebirli ve kederli günler.Ama bazen de hep bu ikilemi yaşarız.Bir türlü çıkamayız bu ruh halinden.

Renkli balonlar vardır hayalimizde ama gökyüzü kapalıdır,birazdan yağmur yağacaktır.Şimşekler size kızar ve bulutlar sizi korkutmaya çalışır esmer renkleriyle.Sanırım sürekli benimle olan ruh halim bu,onun dostluğunu seviyorum.Ama bir öyle bir böyle hali beni rahatsız ediyor.Çocuk olmasına veriyorum değişkenliğini,yaramazlığını.Bir yerde de dingin olmak istiyorum tek yöne doğru bir dinginlik,içinde keman sesleriyle deniz sesleri olan bir dinginlik.

Kendi hayatımla bir yerde bir kez daha tanışmayı istiyorum.Söz veriyorum bu sefer her şey farklı olacak.

2 yorum:

siyah dedi ki...

zamana bırakmak.zamanla diyebilmek.

Beyaz Çiklet dedi ki...

illy ;)

Yıpratıyor zaman hem de çok derinden.