22 Ağustos 2012 Çarşamba

Ordinary Type


Cuma günü gidiyoruz.Hayır taşınmıyoruz keşke taşınsak.Teyzemi ziyarete gideceğiz ve bir düğün için orada olmak gerekiyor.Ben oradan Aksaray'a doğru yola çıkacağım Cumartesi gecesi.Ne zamandır uzun yolculuklar yapmıyorum.Bana göre evde oturmak en iyisi ama koca yaz evde oturdum zaten.Soranlara 'yazın şuraya gittim' demek için sırf.Bakalım eğitim nasıl geçecek.

Annem tek başına açmıştı baklavayı.Fıstıklı yeriz biz.Yanında dondurma.Çok güzeldi.
Sonra Kazım amca ve Jale teyzede şeftali yedim.Ardından annemin dedikoducu arkadaşına dayandık gittiğinde ise bir oh çektik.

Yazın toplamda beş roman,dört tane yarım roman okudum.Kırkdört tane film izledim.
Liste tutmak güzeldir bence.

Bütün hayatını evde geçirebilecek biriyim.Hiç sıkılmıyorum.Evet arada dengem bozuluyor şöyle bir gezeyim istiyorum.Gezmeyi herkes sever.Ama benim dünyam duvarların ardı değil.İçi.

O zaman Brendon'a selamlar gönderiyorum bu gece.Her gece kendi kendime Panic! gecesi yapıyorum.Sloganım belli.

Let's kill tonight,kill tonight !
Show them all you're not the ordinary type.

Hiç yorum yok: