1 Ağustos 2012 Çarşamba

Ruhum Kazan Bedenim Kepçe

Çok sevdiğim 'biri' geldi bize.Birlikte iftarlar,sahurlar,gezmeler,filmler,okumalar ve her şeyden güzel sohbetler var iklimimizde.Yeni dünyanın kapıları bizlere her zaman açıkmış gibi hissediyorum.Kalplerinde iyilik olanlara,bizlere.

Migren teşhisinden sonra bir de antidepresan yazdı doktorum çünkü uyku problemi çekiyorum.Gece uyurken beynimin içinde sürekli birileri konuşuyor ve beni rahat bırakmıyor.Zihnim hep meşgul sürekli kafamda konuşan insanları dinliyorum ama nafile çünkü susmuyorlar.İlaçlardan almadım,almayacağım da sanırım.Bir şekilde şu sürekli düşün-me halini masaya yatırsam fena olmaz.Yeneceğim bu durumu.

Son sınıf olmanın verdiği iş bulma ve hayata atılma telaşına veriyorum tüm bu yaşadıklarımı.İyi ve garanti bir iş sahibi olmayı kim istemez ki ?

Benimki de böyle bir durum işte,ruhum kazan bedenim kepçe.

6 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

<>

dikkat et kendine çiklet,önce kendin gerisini s..tr et,yazılarındaysa hala aynı güzel lezzet,bulduğum her fırsatta seni okuyabilmek bir zevk;)

Londra'dan sevgiler..

Dr.eamer dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Kendine iyi bak oralarda Londra'nın da tadını çıkar :))

Dr.eamer dedi ki...

oraya bir de orhan veli'den baş ağrısı şiirini iliştirmiştim ama çıkmamış,affola;)

orucun zorluğu dışında herkes bana çook iyi bakıyo merak etmeyesin:))

ah bi deli olsam dedi ki...

İstanbul mu yaptı seni yoksa böyle kazan kepçe?:P bi de şu kelime doğrulamasını bir kaldırsan ah bir kaldırsan:)))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Bulursam okuyacağım şiiri zira merak ettim,oruç hepimize zor ya tabi oralarda daha bir zor olsa gerek :(( İyi olmana ise çok çok sevindim :))

kaytan bıyık ;)

Evet yahu güzel bir tespit İstanbul'dan alacağım var bir senede beni hem kazan kepçe yaptı hem de migren ve aheste :D Ben kelime doğrulamasını kullandığımı bile bilmiyordum hemen kaldırdım :))