12 Ağustos 2012 Pazar

Yolda / Annem


Bu sıralar rastgele farklı müzisyenlerle tanışıyorum sanal alemde.Farklı gruplarla.Ve sonra başımı taşlara vuruyorum nasıl daha önce dinlemedim şarkılarını diye,gerçekten üzülüyorum.İşte bu gruplardan birisi de Yolda.Üstelik internet adreslerinde şarkılarını ücretsiz dinleyip aynı platformdan indirebiliyorsunuz.

O kadar huzur dolu,naif ve daha pek çok güzel sıfata layık şarkıları var ki etkilenmemek elde değil.Özellikle annem,peynir gemisi,sonbahar,eski resim ve yol adlı şarkılarını severek dinliyorum.İçlerinden 'annem' ise beni ağlatmayı başardı.

Şöyle diyorlar şarkılarında en içten ve en dokunaklı sesleriyle;

Bir yanım hep eksik kaldı
Sen gittin gideli
Bir büyük sevda istemeden bitmiş gibi

Dostlarım değişti dünya değişti
Ölümden korkar oldum
Deliliğim azaldı bak şimdi duruldum

Canım annem güzel annem
Şimdi göklerin güzeli oldun
Her aşık olduğumda biraz da seni buldum

Canım annem güzel annem
Şimdi bir bulut oldun
Her düşen damlada biraz da seni buldum

Ah yanar yüreğim yanar.

Hiç yorum yok: