18 Ağustos 2012 Cumartesi

Hayatı Yaşarken

Aksaray'a gidiyorum haftaya.

En yakın arkadaşımla birlikte.
Gezmeye değil esasen.Tübitak'ın Doğa Eğitimlerinden birini kazandık.
Ihlara Vadisi Doğa Eğitimi.
Sanırım en çok hoşuma gidecek olan şeylerden biri de konaklayacağımız otelde çıkacak olan açık büfe yemekler.Yetmiş kilonun küsüratlı rakamlarında hızla ilerlerken beni en çok cezbeden şeylerin yemekler olması çok normal.

Sonra değişiklik.Bütün yaz evden dışarı çıkmayan,tatil yapamayan birisi olarak bu eğitim bana iyi gelecek sanki.Sonra canım ciğerim var yanımda sıkılmayacağım da.
Lakin Aksaray'a epey uzak oturduğumuz için saatler süren yolculuklar ve aktarmalar yaşayacağım.
Seyahatimin gece olması hem serinlik açısından hem de duygusal açıdan daha iyi tabii.

Eğitimden döndükten sonra şu slim fit dedikleri takım elbiselerden alacağız.Malum staj işleri derslere girmeceler falan.Heyecanlıyım aslında.En çok da öğrencilerin benimle hangi kelimelerle dalga geçeceklerini merak ediyorum (?) Ben olsam epey yaratıcı olurdum.

En çok düşündüğüm şey ise ben kışın o ceketin üzerine ne tür bir palto giyeceğim.Trençkot mu ? Erkekte en boktan duran şey.Bir de slip var tabi.

Bu arada annem makarna graten yaptı tepsinin yarısını yedik.
Sevgilim de güzel yapar bu arada.
Bu arada iki gündür hayatı tiye alıyorum.
Çok nezaketsizce.Üzülüyorum kendime.

Halbuki dünyada boktan bir parçacığım.Ne çok abartıyorum kendimi.
Ama inanın siz benden daha fazla abartıyorsunuz kendinizi.
Ne gerek var ama.

3 yorum:

barisba dedi ki...

Keşke oraya gitmişken Nevşehir'i (memleketim) de gezebilme fırsatın olsaydı. :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Walter ;)

Programımızda Nevşehir yoktu çünkü zaten Kapadokya Bölgesin'den daha az bilinen Ihlara'yı yakından tanımak maksatlı bir gezi idi.Bir gün Nevşehir'i gezmeyi de çok isterim :))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Walter ;)

Programımızda Nevşehir yoktu çünkü zaten Kapadokya Bölgesin'den daha az bilinen Ihlara'yı yakından tanımak maksatlı bir gezi idi.Bir gün Nevşehir'i gezmeyi de çok isterim :))