6 Ağustos 2012 Pazartesi

Benim İçin Öldü Deyin

Bu aralar mutlu olmaya çalışıyorum.En azından deniyorum.Gülümsemek yeterli oluyor çoğu zaman.Fakat ağlamaya alışmışsanız tebessüm etmek bile zor geliyor.Her şeyi anlamlandırmaya çalıştıkça geriliyor "hayat halleriniz."Hayalleriniz.Hepsi misafir.Misafiriz.

"Güzel müzikler dinliyorum hayat da öyle olsun istiyorum" der Melis Danişmend bir twitinde.

Ben de bu aralar güzel müzikler dinliyorum.Yeni gruplardan PERA'yı öneririm,çok güzel bir albüm olmuş.Sonra Nükleer Başlıklı Kız dinliyorum.Hep takip ederdim kendilerini ve çok beğenirim.Lakin akustik performansları beni daha çok etkiliyor söylemem gerek.Sonra Gevende var tabii benim ruhumun müziği.Daha pek çoğu,hepsini saymayacağım.

Bu arada Kurban'ın pek derin bir şarkısı var ismi "Misafir."
Melis Danişmend güzel yorumlar bu şarkıyı Kurban kadar.Şöyle de güzel sözleri var :

Eskiden büyük bir kapı vardı
Artık duvar olan yerde
Ben insana dost değilim.

Hiç yorum yok: