24 Şubat 2016 Çarşamba

FARRO / HalfNoise













Paramore'u bilenler Zac Farro ve Josh Farro kardeşleri tanıyacaklardır. Uzun yıllar Paramore ile yollarına devam ettiler. İlk çıktıkları andan beri takip ettiğim ve gerçekten çok sevdiğim bir grup. Geçtiğimiz yıllarda Farro kardeşler gruptan ayrıldılar. Haberi ilk duyduğumda üzülmüştüm. Çünkü Paramore'u Paramore yapan şarkılarda Farro kardeşlerin emeği çok büyük. 

Uzun yıllar kendilerinden haber alamadık, müzik adına çalışmalar yapıyorlardı lakin bunlar bir oluşum ve ciddi albümler şeklinde değildi. Hoş, Novel American adından bir grup kurmuşlardı ama sanırım devamı gelmedi. Neredeyse kendilerini unutmuştum. Geçtiğimiz günlerde bir sosyal medya taraması yapayım derken çok şaşırdım. Josh Farro bir albüm çıkarmış. Cliffs isimli şarkısını neredeyse her gün dinliyorum. Çok ama çok güzel olmuş. Paramore zamanında Josh Farro'nun back vokal olarak albümlerde yer aldığını biliyordum. Sesi şarkılarına cuk oturmuş. 


Zac Farro ise HalfNoise isimli bir grup kurmuş ve o da bir albüm çıkarmış. Çifte mutluluk yaşadım gerçekten. Zac'in sesini duymamıştım, o da hoşuma gitti. Lakin sanırım ben baştan beri Josh'u dana çok seviyorum. Ve rock altyapılı müziğini daha çok beğendim. 

Sanıyorum ki Paramore'dan ayrılma sebepleri arasında, Paramore'un müziğinin pop müziğe kaymaya başlaması da vardı. Belki Paramore, oluşum itibari ile sandıklarından daha popüler oldu. Ama böylesi iyi oldu. Bütün tebriklerim, ayakta alkışlarım Farro kardeşlere geliyor şu sıralar. 

Hiç yorum yok: