16 Kasım 2019 Cumartesi

Ara Tatil

Neredeyse 1 ay olmuş buralara uğramayalı. Gerçekten çok ciddi bir yoğunluğun içerisindeydim. Dün itibari ile ara dönem tatiline girmiş bulunuyoruz. Bol bol dinleneceğim, kitap okuyacağım ve film izleyeceğim bir tatil başladı nihayet. Hepimizin buna çok ihtiyacı vardı. 

Haftanın iki günü eve çok geç dönüyorum işten. Çeşitli kurslara katıldım, okulun yoğunluğunun dışında bir de kursların ve eğitimlerin yoğunluğu var. Okullar açıldığından beri tek bir kitap okuyabilmiş değilim, en çok buna üzülüyorum. Akşam okuldan eve geliyorum, yemek yiyorum, biraz dinleniyorum derken uyumam gerekiyor çünkü her sabah beşte kalkıyorum. 

İstanbul gerçekten insanı yiyip bitiren bir şehir. Bu koşturmalar nereye kadar sürecek bilmiyorum. Belki de ilk kez bu kadar uzun süre buraya yazamıyorum. 

Dün tatile çıktığımız gibi okuldan Kadıköy'e gittim. Birkaç kitap aldım, gezdim. Biraz iyi geldi. İnsanın bir yerlere yetişme derdinin olmaması ne güzel şey. 

Şimdilik bu kadar, biraz tatilin tadını çıkarayım. Öncelikle şöyle güzel bir kahvaltı, ardından mis gibi bir kahve ve bugün hava hazır bu kadar güzelken balkonda biraz keyif yapayım.

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Kahvenin yanında da kek olursa ikinci bir lezzet ve keyif verici olur. Artı bir de kitap...

Denize Bakan Ev dedi ki...

bu ara tatilin ilk senesi değil mi? hem öğrenciye hem öğretmene bir soluk. bence güzel oldu bu uygulama. iyi tatiller.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Profösör ;)

Karamazov Kardeşler yanımdaydı, tatil için bekliyordum nihayet okumaya başladım :)

Denize Bakan Ev ;)

Ben özel bir okulda çalıştığım için yıllardır ara tatil yaparız Kasım ve Nisan'da. Devlet'te de bu sene ilk evet :)