31 Ekim 2018 Çarşamba

Tuhaf Bir Gece

Esasen tuhaf falan değil, güzel sanırım. Uzun zamandır böyle hissetmemiştim, hayatımda değişen hiç de bir şey olmadı halbuki. Üstüne bugün tüm derslerim doluydu, yorucu bir gündü. Lakin ilk kez kendimi bu kadar enerjik hissediyorum sene başından beri, muhtemelen yarın yine söylenmeye, bunalmaya başlarım. Şu günün tadını çıkarmak niyetindeyim. 

Bugün beşinci sınıflarla çok eğlendim, koşmaca oynadık, balon oynadık, oyun hamurları ile oynadık. Çocuklar gibi eğlendim, hiçbir şeyi umursamadan. Eve geldim yine pır pır ayaktayım, dans falan ediyordum yarım saat önce mutfakta. Bazen böyle oluyor, çok nadir olsa da kendimi umut dolu hissediyorum. Tabii bunda Beirut'un da payı çok, müzikleri alıp götürüyor beni bu zamanlarda. 

Şimdi bir türk kahvesi yaptım kendime, hafiften duruldum. Birazdan da yatar uyurum zaten. 29 Ekim sunuculuğu güzel geçti, törenden sonra yemek yedik, o da idare ederdi. Neyse ki büyük görev atlatıldı, darısı bir sonraki darlanmaların başında.

Yarın yine boğucu ve yorucu bir kaygı ile başbaşa kalacağımı biliyorum, hiçbir şey bugünkü gibi olmayacak yarın, günün bitmesini bekleyeceğim. Bazen içime bir mücadele etme isteği doğuyor, en büyük dertlerimi bile unutuyorum. Sanki bahar mevsimi yeni gelmiş gibi, sanki yeniden doğmuşum gibi. Ne tuhafım, insan ne kadar tuhaf. 

8 yorum:

Kim Bilir dedi ki...

Bir düşünsene normalde hayatında hiçbir değişiklik olmadığı halde bugün diğerlerinden daha iyi, enerjik hissettiğini söylüyorsun. Yani bu aslında tamamen bakış açısı ile ilgili. Ayrıca bunun sana iyi geldiğini anlaşılıyor. Belki de bakış açısı üzerine biraz düşünmen gerekiyordur. Ben de B12 ve D vitamini testi yaptırdım ikisi de düşük çıktı. Doktorum takviye verdi. İğne olacağım :)) Ayrıca B12 eksikliğinin depresif, olumsuz düşünceleri tetiklediğini ve ülkemizde çok yaygın bir vitamin eksikliği olduğunu söyledi. Sen de ölçtürsene. Belki de faydası olacaktır. Belki kendini çok daha enerjik hissedeceksin Kim Bilir. Aaa kendi reklamımı yaptım :))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Bazen böyle bir enerji geliyor, haklısın elbet, nereden baktığımız ile alakalı kesinlikle. Fakat her zaman böyle olmuyor, nadir zamanlarda böyle hissediyorum. Bizim ailede B12 eksikliği var. Uzun süreli iğne tedavim yeni bitti. Annem de iğne oluyor sürekli. Bir de ben vejetaryen besleniyorum, dikkat etmeye çalışıyorum. Reklamını yapmadın, iyi oldu hatta, hasbıhal ettik işte fena mı! :)

Kim Bilir dedi ki...

Yıldız Kenter in "Nisan a kaç var?" Diye bir şiir albümü var. Youtube üzerinde de var. Dinlemiş miydin? Dinlemediysen dinleyip yorumlarını buraya yazar mısın? Ben çok beğenmiştim.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Yıldız Kenter'i çok beğenirim, hem bir oyuncu hem de bir insan olarak. Dinlememiştim, hemen açıp dinlemeye başladım. Bittikten sonra muhakkak yorumlarımı yazacağım. Teşekkür ederim. Ben de bir tavsiyede bulunmak isterim o zaman, Yıldız Kenter'in 1989 yapımı "Hanım" isimli bir filmi var. Çok severim :)

Kim Bilir dedi ki...

Onu izledim gerçekten mükemmel bir film.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Albümü dinledim baştan sona, sessiz sakin. Yıldız Kenter hem ses tonu ile hem de gönlü ile çok değerli bir isim. Çok teşekkür ederim tavsiye için, kendisi ile haşır neşir olmak bana güzel geldi. Nisan'a daha zaman var :)

Kim Bilir dedi ki...

Nisan en sevdiğim ay :) Doğanın yeniden canlandığı, umutların yeşerdiği, güneşin güzel yüzünü göstermeye başladığı muazzam zamanlar.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Ben de en çok doğduğum ay olan Ekim ayını seviyorum sanırım. Hafiften yağmurların başladığı ve etrafın grileşmeye başladığı dönemleri. Sıcak sevmediğimden belki de, şiir gibi geliyor Ekim ayı bana :)