10 Kasım 2014 Pazartesi

İlk Psikolog Deneyimime Az Kala

Hayal kırıklığına uğradım.Biri,bir anda tüm hayallerimi,geleceğimi,mutluluğumu önümden koparırcasına alıp gitti.Onulmaz haldeyim.Tüm yaşam enerjim bitmiş,mutsuz hissediyorum.Daha önce pek çok zorlukla başa çıktım.Ama son zamanlarda yaşadıklarımı artık kaldırabilecek halde değilim.Çok kolay mutlu olabilen,enerjik bir yapım yok fakat artık kırıntısı bile kalmadı.Bir makine olsa ve geçmişte yaşadığım tüm kötü anıları silip süpürse.O zaman çare olur muydu bilmiyorum.İntihara meyilli bir insan değilim fakat çok kolay yılgınlığa düşüyorum.Sevdiğim insana hemen bağlanıyorum ve sonuç,ortalıkta gezen hüsranlar yığını bir insan.Keşke hiç güzel sözler verilmese ilişkiler sırasında.

Kendimi değersiz görmüyorum bilakis seviyorum.Fakat artık güçlü değilim ve her zamanki gibi güçlü olan taraf ben olmak istemiyorum.Yalnızlık ebedi bir şey,sadece mutlu olduğunuzda kenara geçiyor ve sizi izliyor.Fırsat kolluyor,hayatınızın tekrar kötüye gittiği zamanlarda geri dönebilmek için.

Yarınki ilk psikolog deneyimimden önce yazmak istedim hissettiklerimi.Olur da tekrar yaşama dönersem karşılaştırma yapmak istiyorum çünkü.Bir daha bu kadar kuvvetli bir aşk,bir sevgi yaşamayacağım.Bir daha bir sevgi macerasına sürüklemeyeceğim kendimi.Yeniden ve yeniden üzülmek istemiyorum.Keşke üzen taraf olmayı başarabilseydim,keşke bu kadar duyarlı olmasaydım ve keşke kendimi koruyabilseydim.Yapamadım.

7 yorum:

ah bi deli olsam dedi ki...

kendimin bi çok ilişki atlatmış olmama rağmen sanırım sizinkinin bitişi kadar üzmemişti beni hiçbiri çıkaramıyorum aklımdan siz benim son kalemdiniz belki bunları söylememliyim sana ama dayanamadım :(

Beyaz Çiklet dedi ki...

ah bi deli olsam

Yok genelde herkes aynı şaşkınlığı ve üzgüntüyü yaşadığını söyledi zaten.Olabilir bir durum,kızgın değilim nihayetinde kimse kimseyi zincirle bağlamıyor.Ama ilişkilerde iki tarafın da ilişkinin yükünü kaldırabilmesi gerektiğini düşünüyorum.Biri yüklenmek istemiyorsa ya da artık yorulmuşsa yapacak bir şey yok.İkimizin hayatı da mutlulukla dolsun.

ah bi deli olsam dedi ki...

haklısın tabi de açıkçası sebebini merak etmiyorum desem yalan olur bunca zaman sonra öylesine ben yoruldum gibi basit bi sebeple bitemez bitmemeli bunlar yeni ilişkilerin sorunu. keşke faceini kapatmasaydın yazışırdık

Beyaz Çiklet dedi ki...

ah bi deli olsam

Sebebini anlayabilseydim açık yüreklilik ile yazardım sana inan.Ben de anlayamadım.Şu an tek yapmam gereken şeyin kendimi bu durumdan korumak olduğunu düşünüyorum.Şu andan itibaren ben daha önemliyim.Hayat bana daha iyi davranacak bir gün,inanıyorum.

ah bi deli olsam dedi ki...

özlendin ve merak edilmektesin bu taraflardan haberin olsun

Ogaybende dedi ki...

Her şey senin için daha da iyisi olsun

Beyaz Çiklet dedi ki...

O Gay Ben de

Çok teşekkür ederim içten dileğin için.