15 Kasım 2014 Cumartesi

Hayat Gailesi

Bu hafta sonu okulda öğrencilerim ile birlikteydim.Epey yoruluyorum esasen lakin bir yandan da bana iyi geliyor.En enerjik zamanlarımı öğrenciler ile paylaşıyorum,böylece kötü düşünmeyi de unutuyorum diyebilirim.Mesela bugün hep birlikte uzandık Penguen dergisini okuduk birlikte,epey güldük.Kendi yaptığımız minyatür langırtlarda maç yaptık,masa tenisi oynadık.

Tabii işim dışında bir de yüksek lisans yapıyorum.Daha doğrusu yapmaya çalışıyorum,ödevlerini hiç son güne bırakan bir öğrenci değildim.Bunu bu yaşta yapmaya başladım,dünya kadar ödev ve okuma.Bazen işin içinden çıkamıyorum.Evet roman okumak bilimsel makale okumaktan çok daha zevkli ! Çok büyük bir marifet yapıp çok fazla ders seçtiğim için kendimi tebrik ediyorum bir yandan.Bakalım kaç senede bitecek bu yüksek lisans denen zımbırtı.

Birazdan çamaşırlarımı yıkayıp yatarım sanırım,yarın da çalışıyorum.Hayat hep ama hep koşturmaca.

Hiç yorum yok: