26 Kasım 2014 Çarşamba

Öğretmenler Günü Hediyeleri

Bu sene öğretmenler günüm oldukça bereketli geçti.Bir öğrencim origami ile yaptığı balıkları hediye etti bana.Çok başarılı,hemen masamın ve televizyonumun üzerine koydum süs olarak.Ömrüm boyunca saklayacağım.Bir başka öğrencim ise para atölyesinde yaptığı kendi parasını hediye etti.Para epeyce yüklü miktarda :)

Okul idaresinden de güzel hediyeler geldi.Üzerinde adım yazan,deri kılıf içinde bir dolma kalem.Doğrusu çok beğendim.Bunun yanında da el işlemeleri ile süslü,öğrencilerin yapmış olduğu bir kravat.Ve bir de görsel sanatlar dersi öğrencileri tarafından yapılmış olan minik bir kalp,altında ise güzel sözler.

En güzel hediye ise öğretmen arkadaşlardan geldi."Kirlenmek güzeldir" temalı bir Omo kağıdının üzerinde güzel sözler,kenarında bir sürü yıldız ve yanında bir kutu çikolatalı gofret.

İkinci öğretmenler günüm epey güzel geçti.Bir öncekine nazaran.Bakalım ilerleyen senelerde daha neler göreceğim.

4 yorum:

ah bi deli olsam dedi ki...

valla bize avukatlar gününde hiçbişey gelmiyor kıskanmadım desem yalan olur
:(

Beyaz Çiklet dedi ki...

Söz,avukatlar gününde çocuklara güzel sözler yazdırıp sana yollayacağım :)))

ah bi deli olsam dedi ki...

ayyy nasıl mutlu olurum bak döverim kandırma beni çocuk :D

Beyaz Çiklet dedi ki...

Söz verdim yahu :D