17 Nisan 2012 Salı

Uyanmamak Üzere

Nurettin Amca evinin camında içiyor yine,o arabesk çalışıyor bense tam ona karşı,odamda Kings Of Leon'un "Pyro" adlı sevdiğim şarkısını dinliyorum.Acı ile uyuşukluk hissi arasında gidip gelen bir ruh halini anlatıyor benim bedenimde bu şarkı.Sonlara doğru yükseldiğim.

Yarın İstanbul'a dönüyorum,teyzem de evine dönüyor.Annemi evin işleri ile yalnız bırakıyorum ama dönmek zorundayım.Öğretmenlikte,nefret ettirir derecesinde her dersten yaptığımız saçma sunumların birini daha yapmaya.Tahtada sunum yaparken bile farklı bir diyardayım.Böyle olmayı seviyorum.

Bu aralar bir iki notum tahmin etmediğim derecede düşük geldi.Moralim bozuldu onlara,kendimi çok iyi yıpratıyorum.Yetenek.

Artık tamamiyle bıraktım kendimi hayata.Nasıl olsa o berlirliyor yönümüzü,gözümüzün gördüğünü.

Sadece başımı sarı battaniyeme koyup uyumak istiyorum bu gece.

Uyanmamak üzere.

2 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

Nurettin amcanın yerinde olmak istedim..ayrıca ağzından yel alsın ne demek öyle uyanmamak üzere felan cık cık cık:)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Nurettin amca baharın gelişi ile birlikte yaz boyu geceleri camında oturup içer,Türk Sanat müziği ve arabesk ağırlıklı bir repertuarı var ki,tüm mahalle sabaha kadar dinleriz.

Yok öyle tamamen uyanmamak değil,bir süreliğine uyanmamak üzere :))