14 Nisan 2012 Cumartesi

Eragon


Lise yıllarımda başlamıştım okumaya,o zamanlar il halk kütüphanesine gider kendi başıma vakit geçirirdim.Hatta arka tarafta güzel bir oda vardı,efsane dizisi.Serileri pek sevmem ben ama rastgele bir kitap seçmiştim raftan ve elime Eragon gelmişti.Tabi yazarın o zamanlar henüz liseli olması da beni cezbetmişti.Christopher Paolini.

Eragon'u okuyup bitirince filmi olduğunu öğrendim.Onu da severek izledim.En sevdiğim ise Saphira idi.Hatta bir gün bir yerime dövme yaptıracak olursam Saphira yazdırıp küçük bir ejderha çizdiricem.


İkinci kitap ve üçüncü kitap kütüphanede olmadığı için okuyamadım sonra üniversite sınavı hazırlıkları falan derken yarım kaldı.Geçen gün geldi aklıma,Keep Holding On adlı şarkıyı dinlerken düşündüm Eragon'u ve masmavi Saphira'yı.

Kitapçıya gidip ilk kitabı aldım ve şuan okumaktayım.Serinin ikinci kitabı ise Eldest ve üçüncü kitabı Brisingr.Miras Üçlemesi olarak geçiyor ama duyumlarıma göre yazar dördüncü kitabı çıkarmış bile.


Serinin üçüncü ve en pahalı kitabını ise çok sevdiğim biri bana hediye aldı,çok mutlu oldum.

Hayata tutunma çabaları,seriler.

Hiç yorum yok: