16 Nisan 2012 Pazartesi

Kıyıda Bir Yerde


Dağlar kadar bir dünya istiyorum kendime,deniz kıyısında ve kumsala yakın.Yazın kumun içinde güneşe karşı çıplak uzandığım.Sonra kıvırcık olmalı saçlarım,içinde kum taneleri birikmeli.Gece bir mum yakmalı ve kumsala oturmalıyım,belki zeytinyağlı bir salata ve yanına ızgara balık.

Sayıklamak istemiyorum geceler boyu,çoğu zaman farkında olmadan uzaklara taşıyoruz hayatımızı kendimizden kaçırırcasına.Sadece biz biliyoruz gerçeği.Sadece ben biliyorum gerçeğimi.Kimseye söyleyemediğimiz büyük gerçeği,Melis Danişmend'in "Sır" adlı şarkısında dediği gibi " söylersem canım yanar",can yakmak istemiyoruz.

Nereye kadar gider bunu bilmek zor ama gerçeği saklayarak yaşamak daha da zor.Belki güneşli bir gün,kumsala uzanmışken ve yalnızken yanımıza yaklaşan birine söyleriz.Ya da koyu kahverengi ve beyaz karışımı bir sandalda iken yanımızda beliriveren,o sevgiliye söyleriz.Biz bilsek yeterdir şimdi ama zamandan korkarız.Zaman şeffaftır,saklamaz içindekini,içeride tutamaz.

Çok güzel iki film izledim.Biri "Circumstance" diğeri ise "Undertow."
Hüzünlü idi,ikincisi daha da bir etkiledi.

Hiç yorum yok: