13 Nisan 2012 Cuma

Evde


Bu akşam eve geldim,aslında sabah gelecektim ama otobüsü kaçırdığım için akşama kaldı.Balık yediğime göre bence hayat belirtisi gösteriyorum hala,annem yapmış akşam yemeği niyetine.Büyük teyzem de bizde kalıyor.Çünkü annem banyoyu yaptırmaya karar verdi,sonra bütün ev bir elden geçsin o kadar masraf yapıyoruz dedi.Olanlar oldu evde inşaat var.Odamın üst katta olmasına seviniyorum zira tek temiz yer benim odam.Masrafa da girdik çok fena sormayın.

Sonra ben kendime ucuzca bir masa lambası aldım.Hep isterdim,ışığı saman kağıdıma yansıyan bir masa lambası.Gün boyu yaktım onu ben,hala yanıyor hoş.

Sınavlarım bitti ama sunumlar hiç bitmiyor.
Kavram haritalarından nefret ediyorum ayrıca.

Yaz falan da gelmesin,kışın palto giyerek kendimi insanlardan saklıyordum şimdi bir tişört bir kot her yanım meydanda.Sevmiyorum ben insanları.Hiç.

3 yorum:

can dedi ki...

bir lamba en güzel dost oluyor insana..

Dr.eamer dedi ki...

tişört-kot benzetmesine bayıldım yaz daha iyi anlatılamazdı:))

iki katlı ev olayı da güzelmiş bana çocukluğumu anımsattı..renginin loş bir sarı olmasını umut ettiğim masa lamban ve sana güzel bir tatil diliyorum;)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Can ;)

Öyleymiş hakkaten,geceleri özellikle.

Dr.eamer ;)

Evet tam da tarif ettiğin gibi rengi loş bir sarı,teşekkür ederim güzel dileklerin için :))