19 Şubat 2012 Pazar

A Single Man


Bir haftadır İstanbul'dayım.Ders kayıt işlemleri,sevdiklerimle gezmeler derken yeni bir döneme başladım.Hafta sonları işaret dili kursuna devam ediyorum.Kursta,yaş olarak benden epeyce büyük olan bir kadın arkadaşımla sohbet ediyoruz bol bol kendisi çok tatlı.

Aydilge konserine bilet kazanmıştım.Gittik eğlendik,kendisini ilk kez yakından gördüm.Çok tatlıydı,şirindi ve aynı zamanda canlı performansı çok iyiydi.Taksim'in arka sokakları ise gayet melankolikti her zamanki gibi.Bir yanda pembe demirli camdan sarkan sarışın kadınlar diğer yanda son dikişlerini yapan,kumaşlarını toplayan bir terzi amca.Hemen yanı ise beş kişilik bir çay ocağı.İç içe hayat,samimiyeti ve soğukkanlılığı ile.

Mart başı ise Melis Danişmend konseri var,kendisini ilk defa canlı dinleme şansına sahip olacağım.En büyük heyecanım bu aralar kendisi olmakta.

Bunun dışında bir iki kitap okudum.Yurtta başka türlü zaman geçmiyor.Yurt dedim de,benim giysi dolabım odanın dışında yani koridorda idi.Kyk görevlileri -şaka gibi- bir hafta önce tüm dolapları odaların içine almışlar ve benim dolabım şu an başka birilerinin odasında.Zor buldum.Soyunmaya falan başka odaya gidiyorum.Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum.

Başrolünde Colin Firth olan benim en beğendiğim filmlerden biri "A Single Man"in uyarlandığı kitabı buldum İstiklal'de.Yazarı Christopher Isherwood.Kırmızı Kedi sağ olsun.Yurda gidince yine bol bol okumaca.

3 yorum:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Ne izleme fırsatım oldu ne okuma , doğrusu senden duydum uyarlama olduğunu bakalım bu öğrenişle belki okur ve izlerim

Dr.eamer dedi ki...

selam çiklet!

ben de kitaplara verdim kendimi,şuan orhan pamuk-yeni hayat'ı okuyorum,garip bi çekimi var kitabın,zor duruyorum okumadan; bi de baş kahramanın adımları taksim-itü-maçka parkı-beşiktaş dolaylarında gidip geldikçe duygulanıyorum..orhan pamuk istanbul'un woody allen'ı adeta sanırım özledim oraları:)

Beyaz Çiklet dedi ki...

İnsan olun biraz... ;)

Güzel filmdir,izlenmelidir :))

Dr.eamer ;)

Hiç Orhan Pamuk okumadım ama bir yerden başlamayı çok istiyorum.Kocaman şehir İstanbul,hem dargın hem barışık.Gamlı baykuş bir ölçüde :))