3 Şubat 2012 Cuma

Beklence


Tam bir haftalık bir tatilim kaldı,sıkıldım mı asla sıkılmadım.Dışarıda kar varken evde kahve içmek gibisi yok bence.Bunun dışında bazen bazı beklentilere kapılıyorum,yoksa hayatımı devam ettiremem sanırım.Çünkü hayattan bir beklentim oldukça yaşayabiliyorum.Aynı zamanda geleceğe olan bağımlılığımı arttıran bir durum bu.Ama usta bir gözcü olmak yerine kendi durumuma bakmak kolayıma gidiyor.

Bence çok fena insanlar var hayatta,varsınız ve saklanma gereği bile duymuyorsunuz üstelik.Çok ayıp.

Misal Şubat'taki beklentilerimin başında Adam Lambert'in Better Than I Know Myself adlı şarkısının klibini artık yayınlaması gelmektedir.İki parça halinde klipten kısa kısa görüntüler yayınlayıp sonra da o parçaları birleştirmemizi istemeyeceksiniz herhalde ?


Aydilge,güzel Aydilge Sezen Aksu'nun Sorma adlı parçasını yorumlamış.Çok güzel olmuş,klibi de güzel olmuş.


Bunun haricinde yaptığım bir şey yok.Sadece yatmadan önce film izliyorum ve iki bardak kahve içiyorum.Beyaz kupamda.Aslında sırf bu cümleden de hayatın ne kadar gereksiz ve boktan olduğu konusunda iki sayfa beyanat verebilirdim ama vermeyeceğim.

Vermedim,asla vermem.

4 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

hayat çok gereksiz,bi kavanoz cappuccinom var ama gel gelelim tad vermiyor hiçbi şey..(çok dramatizan yazdım ama napim tutamıyorum kendimi bazen)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Bazen dramatik yazmak gerekiyor hakkaten,insan o zaman rahatlıyor sakinliyor bence.

Kaldırım dedi ki...

Yanlış hatırlamıyorsam klip yayınlandı ve kahve candır.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kaldırım ;)

Ben tam bu yazıyı yazdıktan sonra klibi izledim :))