19 Ocak 2012 Perşembe

Yirmi Tatil


Okulum tatile girdi,finallerim de erken bitince iki günlüğüne evime geldim.Bizim buralara da kar yağmış,trende geçirdiğim üç saat boyunca sarı ışıkların karların üzerine yansımasını izledim.
Üç haftalık bir tatil fakat benim için biraz farklı olacak.Kursa devam ettiğim için haftasonları İstanbul'a geçicem haftaiçleri de evde olucam.

Mahşer-i Cümbüş'ün gösterisine bilet aldık,bence çok heyecanlı.Bunun dışında hayat her zamanki gibi çok garip biraz da grip.Bu arada hiç grip olmadım bu kış,şeytan kulağıma kurşun.
Bir süre popomu yaymayı düşünüyorum.Elbette boş boş popo yayılmayacağının farkındayım,bir yandan dramatik filmler izlerken bir yandan da kitap okuyacağım.Biraz da kahve içerim sanırım.

Bu sezon heyecanla beklediğim tek film "Güzel Günler Göreceğiz."Her gün birkaç kez fragmanını izliyorum ve Nesrin Cavadzade'nin tamamen oyuncu olmak için doğmuş bir kadın olduğunu düşünüyorum.En sevdiğimdir kendisi,oyuncu olarak.

Yirmi yaşında olmam da çabası tabi.

Yirmi lan yirmi.

4 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

evin internet kotalı,yazını okumayı pazara bırakıyorum,yolda daha iyi gider sanki;)

iyi tatillerr..

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Bol bol yazmayı düşünüyorum tatil de ve senden de bekliyorum :))

Dr.eamer dedi ki...

benim tatilim bitti ki=(sırf film ve diziyle geçirdim,bi de komşuları gezdim günlere katıldım,sabaha kadar avustralya açık izliyorum,haftasonu otogarda filan da kimleri görebilirsem artık..bomboş bi tatil evet..önümüzdeki günlerde tıbbi deliriumlar geçirirken belki yazcak bi şeyler çıkar,bakalım:))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Çok erken bir tatil olmuş ama her şeye rağmen insanın kendi evinde olması huzur verici ben şuan çok mutluyum misal =)