19 Ocak 2012 Perşembe

Bok


Çok komik şeyler oluyor,karda kayıp düşüyoruz.Dün gece bir buçukta istasyondan eve dönüyorum,eşyalarımın ağırlığı yetmezmiş gibi istasyon bizim eve çok uzak.Annemi aradım ve çarşıya kadar gelmesini rica ettim.Tam eve giriyorduk ki annemin ayağı karların içinde kaydı ve yere düştü ama biz gülebilen bir aileyiz ki güldük hemen içeri geçtik.

Meryem teyze var bir de bizim mahallede,dişleri yok.Çok yayvan bir kadın,bu tabire bence çok uyuyor.Sonra bize geliyor oturmaya iki günde bir ve koltuğumuzda yatıp uyuyor falan.Çok değişik bence.Ama sağolsun bana bir sürü kivi ve birçok tereyağı getirmiş.İyi kadın severim.

Sonra bu gün benim için çok önemli.Melis Danişmend'in 29 Ocak Kanyon konserine gidebilmek için mesaj attım,kazananlar bu gün açıklanacak.Umarım bu haftanın talihli beş kişisinden biri benimdir.O gece bin doz öfke almayı ve kettle'da sular kaynatmayı düşünüyorum,sonra ayaklarımı kıçıma vura vura kaçıcam.

Avrasya maratonunda aldığım madalyayı da odamın baş köşesine astım.Hep özenirdim spor yapan arkadaşlarıma.

Sen ne olacaksın diye sorduklarında hep "bok" olucam demek istemişimdir.
Bir gün çok pis söyleyeceğim bunu birine.

2 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

ben de uzmanlık seçiminin taa ne zaman olduğunu bildiği halde inatla "sen bitirince ne uzmanı olcaksın şimdi" diye soranlara bu cevabı yapıştırmak istiyorum!

Ha bi de günaydın beyaz çiklet;)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Şu an gece olmakta benden de sana iyi geceler Dr.eamer :))