23 Ocak 2012 Pazartesi

Her Şey Normal


Kurstan sonra tekrar evdeyim.Yol boyunca yeni aldığım bir kitabı okudum.İsmi "Kabil." Nobel ödüllü bir kitap olması ile birlikte konu itibari ile güzel yalnız noktadan noksan bir kitap kendileri.Bu aralar "Kırmızı Kedi" yayınevini çok beğeniyorum.Elbette ki Metis'ten sonra.Belki de Hüsnü Arkan'ın son kitabı buradan çıktı diyedir,gerçi pahalılığından dolayı alıp okuyamadım ama olsun.

Kadıköy'de çok minik ama şirin bir dükkan var ismi "Liman." Odam için birkaç güzel ve eğlenceli şey aldım.Buzdolabı için de bir iki tane magnet.Onları astım falan,en sevdiğim şey odamı düzenlemek zaten.Her geldiğimde değiştiririm.

Bu arada Melis Danişmend'in konserine davetiye kazanan acayip şanslı insanlardan birisi olamadım.Ama olsun,üzülmüyorum Melis,bir gün konserine gelicem zaten.

Bir de bu aralar beni bir kozmetik merakı sardı anlatamam.Ben ki eline bir krem bile sürmeyen insanım,kendime vücut losyonu aldım.Hem de çikolatalı.Sürerken yememek için zor tutuyorum kendimi.

Bu sıralar her şey normal.Melis Danişmend'in bir şarkısında dediği gibi;

Hepimiz en az bir kere çok eğleniyorum taklidi yapmadık mı ?
Her şeye dışarıdan bakıp içerdeymişiz gibi kahkaha atmadık mı ?

Hiç yorum yok: