3 Ocak 2012 Salı

Bu Defa


Yaşamadığım şehirleri merak ediyorum.Ege'de olmak diye bir tabir vardı benim için,üniversiteye gidecektim orada,portakal ağaçlarını koklayacaktım turuncu nefesimle.Gittim de.Sonra İstanbul'da olmak geçti içimden.Belki dedim,güzel hikayeler çıkartırım kendime.İstanbul'un varoş semtlerinde biraz alkollü dolaşırım,bir alev gibi kırmızı renginde iken ben.Doğu ile tanışmak hayalimdi hep,kahverengi olsam derdim dağları gibi,bozkırı ile dans etsem.Görme şansına eriştim. Şimdi de bir Ankara var içimde.Hiç görmedim,bilmiyorum.Soğuk içime ürperirken Kızılay'da dolaşmak istiyorum mesela.Coğrafya kitaplarından gördüğüm Ankara'nın coğrafyasının içine girmek istiyorum.Yakın zamanda olmaz belki ama,bir gün görmek istiyorum.

Sonra ben,siyah bereli kara kuru bir oğlanım.Minik ellerim vardır erkeklere göre,ayaklarım ise sadece otuzdokuz numara.Boyum uzunca,çabuk ağlayabilen ama insanların çok güçlüsün dedikleri biriyimdir.Her şey donarken,ben sıcak kalabilirim genelde.Dünya beni tanımasa da olur derim,gıyabımda kehanetler üretirim ve ellimden sonra ölmek isterim.Likör tadında,çikolata damağımda kalırcasına,tıpkı oduncu gömleklerine hayranlığım gibi.Hayran olmak isterim ellili yaşlarıma,öldüğüm zamana.


Bildik bir ses olmuştun ya
Sonunda bir ben duyan
Kaçırdım orda bakarken hayaline

Bir defa kalsam yanında
Hayat,güzel hikayemde kalınca

Sakin / Bu Defa

2 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

oduncu gömleği fan club:))

coğrafya ne güzel şey,her gece rengarenk ışığını yakıp,çevirip duruyorum elimin altındaki küreyi mavi-turuncu-yeşil-bembeyaz hayaller kuruyorum..şanslısın istediğin çoğu istasyona ulaşmışsın,eminim o tren bi gün ankaradan da geçer;)

kendince güzel bi sene geçirmen dileğiyle..

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Yeni yerler görmek,beni tüm dertlerimden arındıyor.Temizleniyor adeta içim.

Ben de çok güzel bir sene geçirmeni dilerim :)))