25 Ağustos 2011 Perşembe

Öyle Günler Var Ki Baştan Sonu Gelmiş,Böyle İstenmiş Sen Yaşamalısın

Kütahya / Yoncalı'da yemyeşil bir park alanı vardı,upuzun bir yürüyüş yolu,her yerde hayratlar,kafamı yıkadım hepsinde.Tıpkı çocukluğumda olduğu gibi,her tarafım sırılsıklam ama serin.Ardından iki saat kadar yürüdüm güneşte,Oya Bora çiftinden " Sevmek Zamanını " dinleyerek.Ama böyle doğal bir ortama sokmadım elbette elektronik aletleri.Zihnimde söyledim şarkıyı.

Bir bank vardı,üzerimde ise kocaman bi ağaç.Banka boylu boyunca uzandım ve dallarının arasından sızan güneşi izledim.Kollarımı açtım ve sanırım hafifçe de gülümsedim.O sırada istem dışı ağzımdan bi cümle çıktı.

" İyki yaşıyorum "


Krishnamurti'nin kitabında bahsettiği gibi,doğanın güzelliklerini keşfetmek sanırım insanın kendini keşfetmesine yardımcı oluyor.Mutluluğu uzakta aramak yersiz demek ki.

Hiç yorum yok: