14 Ağustos 2011 Pazar

Evren

Bugün kuzenimi yolcu ettim.Eniştemlerin buradaki evlerinin lağımında mı ne bi sorun varmış sanırım,hem onu yapmaya hem de kuzenimi götürmeye gelmiş.Kuzenim tüm kuantum kitaplarını bende bıraktı,belki ben de okurum belli olmaz.Ama "Kuantum Olumlama" diye bir kitap var onu çok merak ediyorum.Özetle,aslında tüm dertlerimizi,sorunlarımızı ve hastalıklarımızı evrene kötü enerji göndererek ve sürekli bi şeyleri olumsuzlaştırarak kendimize çektiğimizi söylüyorlar.Halbuki evrenden güzel olan ne istersek,evrenin zaten bize onu sunacağını söylüyorlar gibi bi şey,en azından ben öyle anladım.Biraz daha okuyayım denemeye koyulucam.Kitapların bir tanesi ise Jiddu Krishnamurti'ye ait.

Bi de kuzenim belgesel hastası çıktı,hiç abartmıyorum ben sahurdan sonra uyudum sabah on bir gibi uyandım hala bilgisayar başında evren ile ilgili belgeseller izliyordu.Neyse arada daha sanatsal bi aktivite olan sinema filmi izlemeye ikna ettim kendisini. Bilim okumaya başlayınca aslında dini öğretilerimiz ile bilimin ters olan hiç bi yanının olmadığını sezinliyorum sanki.Ama bilim okumuyorum pek.

Hiç yorum yok: