13 Temmuz 2009 Pazartesi

Kiss Me


Ne gündü ama;bu sabah alışık olmadığım halde yalnız kahvaltı yaptım.Çünkü annem yeni işine başladı.Sarsıntılı bir hayat sonrası hayatımız düzenli bir hayat-ı muhakemeyi atlattı sanırım.Allah’ım sana çok şükürler olsun.Annem yeni işinde kendine ait bir odası olan muhasebeci bir bayan artık.Hee,bilgisayar,Internet,fotokopi makinesi bile var…Daha ne isteyelim mutluluk bu.Kahvaltımı yaptıktan sonra bir film koyayım dedim ama olmuyor sıcaklarda.Şu Şafak Vakti’ni bile bitiremedim daha.İnanın yoğun yazılı döneminde bile daha çok kitap

okuyordum.Neyse;entelektüel birikimleri köşe başında bıraktıktan sonra mahremiyetin en ücra köşelerine dalıyorum.Sayın şan babama nafaka davası açmak üzere yolumuz arzuhalcide kesildi.Dilekçe yazdırdık ve 20 milyon gömüldük.Sonra tamda mahkemeye vardık bilgi öğreniyorduk davayı açıyorduk ve heyecanlı bir sürü şey.Bölecekleri paranın yüz elli liradan fazla olamayacağını,ayrıca davanın ne kadar süreceğinin belli olmadığını,adli tatilin havuz keyfini kaçırmanın yersiz olduğunu ve bunun gibi bir zırvalığın ne kadar arabesk olduğunu anladıktan sonra benim başıma okkalı bir ağrı saplandı.Sonra anneme dedim,şu kart horozun iki kuruşluk maaşına tenezzül edeceğime ve mahkemelerde onca ay yorulacağımıza boş ver.Biz kendi yağımızda kavrulalım.Annemde başından beri bunu istiyordu zaten,sana da kapak olsun.Sana tenezzül etmiyoruz işte.Ohh,yandan yandan…


Neyse herifi popüler yaptım burada ama olsun o kadar da hadi…Akşamüzeri annemin yanına gittim.Sonra ise annemle evde bilgisayar çalıştık,msn açtık yazı yazdık pratik yaptık.Neredeyse bir saat kadar.Sonra karşı komşumuz,Tokluoğlu Konağı’nın sahibi Aynur Teyzemiz oturmaya geldi.Ben de böyle bir gün geçirdim işte.


Bu arada Eskişehir’deki buralı çocuk.Şu Rybak kopyası.Ben seni tuttum ya,istediğin gibi yaşa.Bu arada karaoke mükemmelmiş sanırım.New Found Glory gibi uçuyorum havalarda…

So kiss me:)




11 yorum:

wakan tanka dedi ki...

inanırmısın bende üniversitede edebiyat okumaya başlamadan önce daaha fazla okuyodum , geçen kış ise çok az okudum, neyse şimdi eski günlerime döndüm :)

bu arada annenle beraber başladığınız bu yeni hayatta bol bol mutluluklar, güzel günler geçirmeniz dileğiyle =)

sufi dedi ki...

Annene yeni işinde başarılar dilerim.Davadan vazgeçtiğine sevindim.Bu günlerde sen şükrettikçe evinin üstünden bereket yağmurları yağıyor herhalde.Sevgilerimle.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Wakan Tanka;
Tüm iyi dileklerin için teşekkür ederim:)
Sufi;
Teşekkür ederim Sufi;evet şükretmenin sırları sanırım:)

Xenophilius dedi ki...

Babana burdan birşey demek isterdim ama neyse,hatta baban bile demiyorum senin deyiminle o ''Kart Horoz''a...Herşeyin gönlünce olmasını dilerimX)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Xenophilius;
De de içinde kalmasın ben sayıp döküyorum zaten;)
Ayrıca İyi dileğin için sağol:)

Adsız dedi ki...

maalesef anne babamızı secme sansımız yk.keske olsa.hayattakı tum keskeler gbı buda yersız we gereksız(ıkısıde aynı anlamda gbı dursa da kucuk bı fark war) ama kangren olmus uzuwu tutmaktansa kesıp atmak ııdr herzaman.dılerım ıkınız hayatta daha mutlu we huzurlu olursunuz.f.e.

Beyaz Çiklet dedi ki...

F.E;
Değerli yorumların için minnettarım beni anlayan birkaç kişinin alnından bir terin damlaması bloguma güzel doğrusu.Tavsiyeler cebimde...Sağol;)

Adsız dedi ki...

ne demek cıklet.bırbırımızın tawsıyelrne ıhtıyacımız war herzaman.snde tecrubelrnden tawsıyelr werebılrsn bana mesela:) yasımız kucuk gbı dursa da,onemlı olann yasanılan yıla dııl,yasanılanlara bağlı oldgnu bılıorz ck sukur.f.e. bukadar guzel yazılr yazdgn ıcın bn hatta tum cıklet okuyuculrı tskkr edrz.

Beyaz Çiklet dedi ki...

F.E;
Çok iyisin sağol.Her zaman ihtiyacımız var tabii.Böyle kaliteli bir okur görmek beni ayrı sevindirdi efendim ben teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

ee kalıtelı yazarın kalıtelı okuyuculrı olur:) f.e.

tontoon dedi ki...

Tokluoğlu'nun torunlarından biriyim. Yazınızda konağın adı geçince ilgimi çekti.