19 Temmuz 2009 Pazar

Frapan Dünyam


Farklı bir dünya benimkisi,evet ne ceketli ne kravatlı,ne emo,ne momo,garanti altına alınamamış bir hayat,kazık yemiş ve popo üstü birçok kez yere oturtulmuş bir dünya.Onlarca etiket yapıştırılmış,arkadaşları tarafından kazık yemiş,frak giyememiş frapan bir dünya.Ezilmiş,sinirlenmiş,hassas,kırılgan,çoğu kişinin kendisini anlamadığını iddia eden,arasına kaynak yapılmış,içinden su sızan bir dünya.


Garbın dört yanını çevirmiş eli silahlıların arasında çekinmeden yaşayan bir kişiliğim galiba.Evet çok zor bir hayat yaşadım defalarca anlattım,tutundum bindiğim dallar kırıldı.Sevdim;daha sokakta taso oynuyordum.Topum patladı yenisi aldım,kırdım geçirildim.Saydamlaştım.Kimseye ayak uydurmadım şuana kadar.Ama bana verilen görevleri de harfiyen yerine getirildim.Parmakla gösterildim,gurur duyuldum,soyundum,şeffaflaştım ruhum ve bedenim birbirine karıştı.Çoğu akrabamdan nefret ettiğim halde onların evinde kaldım suratlarına güldüm arkalarından küfür ettim.Yok ben küfür etmem,pis şeyler söyledim.Çok da umurumdaydı.Hiç bir zaman umurumda olmadılar.Bundan sonra beni ezenleri ben de ezeceğim.Dostoyevski çok rahat yaklaşmış bu konuya “Ezilenler’i” yazarken.Yok,hala iyi kalpliyim ama şunu idrak etmem zaman aldı.Sana kötülük yapan bir insana hem de onlarca defa,neden hala yaklaşma ve iyi şeyler hissetme gereği duyarsan ki dingil:)


Ben kendi halimde yaşayan ve annesi ile sakız hastası olan bir çocuğum daha.17 yaşındayım etim ne budum ne.Gelmeyin üstüme.Ammaaan üstüme geliyorlar,kığıcam kalbini anlamıyoylar,çeketimi alıp çıkıcam diyore…

Evet ne olur ben hayatım boyunca kitap okuyup,rock müzik dinleyebilir miyim acaba?Zaten saçlarımı uzatıyorum kafa sallarken havalı olsun diye…Sevdiğim renk siyah ve lacivert,arada gri.Asabiyimdir aslında sinirlendiğim zaman tir tir titreyim.Ben bir teraziyim asla haksızlığa gelemem.Ama çoğu zaman geldim,sonuçları hiç de iç açıcı olmadı.Niye mi yazıyorum bunları?Yok ağabeycim ben Beyza’nın Kadınları’ndaki gibi kişilik bölünmeler yaşayan biri değilim.Şu devirde kızların bile bir ton küfür ettiği dönemde ağzından tek küfür bile çıkmayan usturuplu bir kasaba efendisiyim.Canım istedi yazıyorum ya,bu işte.Anlamıyorum erkekler hadi küfür etti de bu küfürün ucu kısların bazı kısımlarına dokunurken onlar nasıl küfür ediyorlar şaşırtıcı doğrusu.Bence öbür dünyayı düşünerek yaşayın.


Paralel dünyam hat safhada.Elliot Minor okuyor aynen şunları diyor efendim;


I'm stuck in parallel worlds, it's something supernatural,
It won't let me go
It's paranormal, and no one else believes me,
I feel so alone again

Çok güzel ya;)



3 yorum:

Emre KORLU dedi ki...

KÖTÜLÜĞE KÖTÜLÜKLE DEĞİL İYİLİKLE KARŞILIK VERMEYE DEVAM ET..
ASLA KÖTÜ OLMA SEN..KÖTÜLÜĞÜN İYİLİĞİNİ ÖLDÜRMESİNE DE..VE SON ZAMANLARDA OKUDUĞUM EN GÜZEL YAZIYDI..
YÜREĞİNE SAĞLIK..

Beyaz Çiklet dedi ki...

Gayyor;
Ne diyeyim güzel yorumun için teşekkür ederim dediğin gibi yapacağım;)

Adsız dedi ki...

etkıleyıcıydı,ezılenler kadar. f.e.