7 Temmuz 2009 Salı

Genetik Tıkanma


Deforme olmuş bir vücudu düze getirmek ne kadar zorsa,çakıl taşlarıyla dolu bir hayatı düzene sokmakta sanırım o kadar zor.Bu arada Bella doğurdu,minik bir kız vampiri oldu.Hayırlı olur inşallah…Kalbimin küt jüt attığı bir zaman diliminde huzursuz bir bekleyiş.Belki de huzurlu.Saçma sapan bir kabustan yeni uyanmış gibiyim.Yolların bozuk olmasını istemiyorum.Gideceğim yolun önümde düzgünce durmasını istiyorum.Her işim zorlukla,zoru başarmakla alakalı,bir dünya şey.Kapalı konuşuyorum,çünkü kendimi asla açık bir şekilde ifade edemedim.Hoş buraya yazmamın amacı da bu ama;ne kadar karmaşık olduğumu gözler önüne sermekten başka bir şey değil.Kişisel eğilimle alakalı sanırım.İnsanı içinde yaşadığı çevre çok etkiliyor.Tıpkı geri zekalı yan komşularımızla birlikte zor çekilir bir hayatımızın olduğu gibi:)Hadi bekliyorum,çok dua ediyorum ne olur aydınlık olsun sonum.Amin:)


Bir şiir-i parazit geliyor benden,tıkandım,parazitlendim ve bir şey söyledim:


Ben ben olmaktan çıktım

Ama asla başkası gibi de değilim

İm ve ım hali üzerimde bol bir kıyafet

Düşler patates çuvallarından ibaret

Kafam allak bullak,kıllarım oynak

Yırtık bir sokak serserisi veya fahişe

Güzel terimler,özlü sözler,hoktan gözler

Benim ihtiyacım olan tek şey ise

Sıcak kalpler:)


Çiklet




5 yorum:

Boskafa dedi ki...

En zor olanıda tüm zorluklar karşısında tüm taşlara ragmen hem ileri aydınlığa koşmak değilmidir zaten?X)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Evet,ama bu insanı belirli bir yerden sonra fazlasıyla yoruyor::)

Adsız dedi ki...

sıır superdı:) zorluklrn hcbı faydası olmadgnı dusunursen,bak bole harıka seler cıkartıo senden. f.e.

Beyaz Çiklet dedi ki...

F.E;
Sen kesinlikle bambaşka birisin.Kimsin nesin,neredesin veya bu tür sorulara yanıt verir misin?

Boşver sen burdasın ve beni yorumluyorsun bu güzel işte;)

Adsız dedi ki...

tum ınsanlr özde aynı.sadece hepımız farklı bı tarafını gosterıorz ınsan denen karmasık we mukemmel yaratıgın.smdı felsefe yaptrma bna cıklet,snn blogun bu,patron snsın yanı:) ewet sorucan tum sorulra cwp werebılrm.we yorumlamaya dewam edıcem.. hoşçkl.f.e.