2 Temmuz 2009 Perşembe

Gecenin Rengi



Şiddetle başlayan hazlar,şiddetle son bulurlar

Ölümleri olur zaferleri

Öpüşürken yok olan ateş ile barut gibi


Romeo ve Juliet Perde2,Sahne6


Ayağımı sürdüm de geldim kapıya.Aslında çok ballı yani çok şanlı bir yolculuktu bizim için.Annemle portatif tekerlekli valizimize doldurduk eşyalarımızı.Sonra teyzemlerin ilçesine doğru gitmek üzere tren istasyonuna vardık.Biletlerimiz numarasızdı.Hemen hemen bir buçuk saat de yol olunca restauranta girip annemle en ucuz içeceklerden olan ayrandan içtik.Bir şeyler demesinler diye de varana kadar anca bitirdik.Çok eğlenceliydi.Görevli gelip:”Hanımefendi yanına börek de ister misiniz” diye sordu.Bizde nazikçe yok ayran yeterli beyefendi nidalarıyla cevap verdik.Öyle geçti yolculuk.Sonra teyzemlerden hep birlikte yola çıkıp sarsıntılı bir yolculuk ardından Balıkesir’e vardık.Kuzenimin evindeyiz.”Hacı teyze,kuzen ve turşu suyu” yazımdan hatırlayanlar vardır herhalde.Neyse kimsenin hatırladığını zannetmiyorum ya,hem niye hatırlasınlar ki saçma:)Ondan sonra ise hep birlik kuzenimin mezuniyetine gittik.Türkçe Öğretmeni oldu kendileri efendim.Buradan tebrik ediyorum bir kez daha ablacığımı.Ardından evde bayağı bir sohbet ettik,yemek yedik falan.Kuzenim erbani çalmayı öğrenmiş.Sanırım def gibi bir şey ama daha değişik.Çok güzel çalınıyor doğrusu.Ertesi gün bize yol göründü tabii,kuzenim ve ev arkadaşı arkamızdan çok ağladılar.Kolay değil sanırım,onca sene yaşadığı yerden ayrılmak,tabi bizde yakını olarak geldik hoşuna da gitti,insan farklı bir gurur duyuyor.O artık bir öğretmen…Yolda gelirken kanki ile birlikte kuzenimin getirdiği çikolatalı leblebileri yedik.Vallahi tadı damağımda kaldı,yapıştı çıkmıyor.Mükemmeldi.Çorum’a yolu düşenlere tavsiye edilir.Haşimoğulları mı ney öyle bir markası var sanırım:)

En son annemle yine numarasız Doğu Trenine bindik,şans ya bu seferde yine oturacak yer bulduk.Ben de gelirken biraz Şafak Vakti’ni okudum iyi geldi.Öğrenci kolektiflerinin bir broşürünü verdi kuzenim.Çok hoşuma gitti doğrusu,orada çok hoşuma giden bir yazı vardı.Yazmaya üşenmiyorum hemen aktarıyorum.


Soru;Kriz kimi teğet geçmez?

A)Yoksul halkı,öğrencileri

B)Simit alan başbakanı

C)Oğluna gemi alan bakanları

D)Sermayedarları


Sanırım gecenin rengi bugün koyu kavuniçi;herkese turuncu geceler:)



Hiç yorum yok: