27 Ağustos 2019 Salı

Mimler Dünyası

Aramıza yeni bir arkadaşımız katılmış, kendisine güzel bir serüven diliyorum. Sayfasına bakmak isterseniz tıklamanız yeterli, Can Uzunyol hoş gelmişsin. 

O zaman hemen birlikte soruları yanıtlayalım! 

1. Yaşınız 60-65'e geldiğinde yaşamak istediğiniz yer? 

Şu an İstanbul'da yaşıyorum ve o yaşlarda İstanbul'da yaşamayı istemezdim. Belki Cunda Adası olabilirdi, ya da Muğla'nın dağlık köylerinde bir yerde. Sessiz, sakin bir yerde. 

2. Bir hedefiniz var mı, varsa neler? 

Şu an için net bir hedefim yok. Mesleğimde daha iyi yerlere gelebilmeyi isterim ileride, şu an halimden memnunum sanırım. 

3. Blogger ile nasıl tanıştınız? 

16 yaşında olmalıyım. Yazı yazmayı seven ve okuyan bir öğrenciydim. O zamanlar daha yeni yeni popüler olmaya başlamıştı sanırım. Düşüncelerimi, hayallerimi aktarabileceğim güzel bir yer olabileceğini düşündüm. O tarihten bu yana yazıyorum, 11 yılı devirdik. Burada büyüdüm diyebilirim. 

4. Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir? 

Başkalarının başarıları ya da kendi başarılarımla gurur duymam genelde. Başarı çok göreceli bir şeydir; çiçek büyütmek isteyen bir insanın bir sürü çiçek büyütmesi de bir başarıdır, dünyanın en büyük şirketlerinde yönetici olmak isteyen birinin bu hedefine ulaşması da başarıdır. Başarısızlık da güzeldir aynı zamanda. Şu an olmak istediğim yerdeyim, tabii daha gidilecek yollar var elbet. Çözülmesi gereken bir sürü problem, yeni sesler. Hayat problem çözmekten ve tahammül etmekten ibaret sanırım. Arada mutlu da olabiliyorsak ne ala. Böyle devam. 

5. Boş vaktinizde neler yapıyorsunuz? 

Valla İstanbul'da boş vakit kavramı pek mümkün değil, özellikle yoğun çalışıyorsanız. İşimi evime taşımak zorunda olduğum için çok boş vaktim kalmıyor; kalan kısımlarda bol bol okuyorum, müze ve tarihi yerleri gezip, siyah beyaz fotoğraflar çekiyorum. Biraz kara kalem çizimleri yapıyorum, vakit fazla ise öykülerim üzerinde çalışıyorum. 

Geldik bir mimin daha sonuna, sağlıcakla kalın.

7 yorum:

akkurttaha dedi ki...

Güzel cevaplar, okuması çok güzeldi. Eline sağlık Beyaz Çiklet :) ayrıca 11 yıllık blog serüveni ne güzel ama inşallah bize de nasip olur :)

Adsız dedi ki...

Cevabın için çok teşekkür ederim tahanında dediği gibi inşallah bizede nasip olur :)

Edischar dedi ki...

Tam seni mimliyordum ki, çoktan cevaplamışsın :) 11 yıl ne demekk? ve tekrar burada olmana sevindim, okul açıldı diye bizi boşlayacak mısın :) okurların ne olacak?

Beyaz Çiklet dedi ki...

akkurttaha ;)

Çok teşekkür ederim, sizin de burada nice yıllarınız olacağına eminim :)

Can Uzunyol ;)

Rica ederim, umarım uzun yıllar olur :)

Edischar ;)

Öyle çok yoruluyorum ki sorma, yine başladık yoğun maceraya. Gece gündüz demeden. Mümkün mertebe ihmal etmemeye çalışacağım, burası sizlerle güzel :)

Kaystros Tyrha dedi ki...

Bir ay kaldığımız Ayvalık'tan bugün döndük. Cunda'ya sıklıkla gittik bu sürede. Hem Ayvalık, hem de Cunda çok güzel yerler ama o eski binaların dar sokakların aslına uygun olarak restore edilmesi gerekli bence. Her geçen gün binalar bakımsızlıktan harabeye dönüyor. Cunda'da yaşamaya karar verdiğinde nasıl bir hal alır bilinmez. Cevaplar güzeldi:)

Nil dedi ki...

"Hayat problem çözmekten ve tahammül etmekten ibaret sanırım."bu oldukça kasvetli bir cümle olmuş😊Ama doğruluk payı y9k değil. Başarılarla ilgili söylediğin şeye katılıyorum.Kime göre neye göre kuralı.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Şeyma Nil ;)

Biraz kasvetli bir yapım var :)