11 Kasım 2018 Pazar

Sürsün Bahar











Çok sevdiğim Can Kazaz yeni bir albüm hazırlamış, "Keşke Uyuyabilsem" isimli şarkısına da güzel bir klip çekmiş. Çok doğru, güzel adımlarla ilerliyor ve bu da bir dinleyici olarak beni çok memnun ediyor.

Bir önceki albümünü alıp, dinledikten sonra bir öğrencime hediye etmiştim. Yine öyle yapacağım, sesinde huzurlu bir büyü var. Naif, sükuneti hayranlık uyandırıcı. Kendisini geçtiğimiz yaz bir gece vakti Karaköy sokaklarında arkadaşlarımla dolaşırken görmüştüm. Yolun ortasında durup uzun süre seyretmiştim. Her açıdan güzel bir adam. 

Yirmi Yedi isimli parçası da sanki bana bir doğum günü armağanı gibi olmuş. Bir pazar günü sabahından selamlar olsun, sürsün bahar. 

4 yorum:

Kim Bilir dedi ki...

Klasik Türk Müziği dinler misin?

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Daha çok klasik batı müziği dinliyorum. Sözsüz, çeşitli enstrümanların bir arada olduğu modern bati müziğini de çok seviyorum (Nils Frahm, Max Richter, Evgeny Grinko, Mark Eliyahu, Olafur Arnalds) Türk sanat müziği ve türkü de dinleriz ailecek, özellikle annem çok dinler. Bunun dışında indie, alternatif kaçan farklı grup ve sanatçıları da seviyorum. (Paramore, Panic! At The Disco, Beirut, Sufjan Stevens) Bağımsız müziğin son dönem yerli sanatçılarını bir hayli dinliyorum diyebilirim (Can Kazaz, Ahmet Ali Arslan, Şenceylik, Gaye Su Akyol, No Land, Rehber, Melis Danişmend) Dünya genelinde en sevdiğim sanatçı ise Ermeni asıllı caz piyanisti Tigran Hamasyan :)

Dr.eamer dedi ki...

Ben de birkaç kez denk geldim kendisinin tatlı sesine..sanki böyle Toygar Işıklı’yla Gökhan Türkmen’in güzel bir harmanı gibi.:)
dinleyelim bakalım sevgili Beyaz da övmüş madem

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr. eamer,

Güzeldir, hoştur Can Kazaz :)