24 Kasım 2018 Cumartesi

Sonraki Günler

Bu aralar günler çok yoğun geçiyor, ben de bu hızın ve yoğunluğun içinde kayboluyorum. Tüm haftayı fırsat bulduğum her an uyuyarak geçirdim. Mümkün olsa, sabah okula gittiğimde de uyuyacağım. Kendimi uyumaktan alamıyorum, sürekli bir uyku hali var. Dönem dönem böyle oluyor, yakında geçer diye umuyorum.

Bugün Sapanca tarafına gittik okul ile birlikte, bir kahvaltı tertip edilmiş. Herkes bir şeylerle uğraşırken ben de bir doğa yürüyüşü yaptım, sessiz sakin ormanı dinlemek bana iyi geldi. 

Bir de askerlik yapacağım yer belli oldu, yazın gideceğim. Deniz kenarı yazlık bir yerde, güzel bir ilde yapacağım. 

Tüm bunlar dışında sanırım anlatacağım bir şey yok, bu aralar çok keyfim de yok. Rutin bir şekilde devam ediyor hayat, bir önceki güne özdeş yeni günler, yeni saatler. Belki biraz daha çok okuyabilsem iyi gelirdi, biraz daha zamanım olsa.

Son olarak, öğretmenler günümüz de kutlu olsun.

4 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

O uyku hali hangimizde yok ki sevgili Beyaz.. her şey yolunda benim şu sıralar hayatımda ama zaman kesinlikle yetmiyor ve bulduğum her fırsatta kendimi karanlık odada sıcak yorganın altına hapsedip uyumak istiyorum. Biraz havaların da etkisi olsa gerek..İstanbulda ne yazık ki güzel olmuyor yağmur ve bulut bu şehire yakışmıyor. Sapanca’ya gitme fırsatı doğmasına sevindim şu sıralar ben de şehre yakın sessiz bir yerlere kaçmak istiyorum.Belki Bolu belki Ağva..ne yazık ki fırsatım yok tek başına çok cesaret de edemiyorum..
Askerliğe çok sevindim eminim sana iyi gelecek deniz kenarı ve güzel yaz havası.

Ne çok konuştum yine! Söylemek istediğim Öğretmenler günün kutlu olsun! Anlatabileceğin ve seni anlayabilecek;kalplerine dokunduğun öğrencilerinin olduğu daha nice yılların olsun!

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr. eamer ;)

Her şeyin yolunda olmasına çok sevindim, daha da güzel olacak :) Kış vakti bir yerlere gitmek iyi geliyor insana, özellikle bir kış ormanına gitmek iyi gelebilir bir iki gün de olsa. Benim de böyle bir planım yoktu lakin çalıştığım kurum sürpriz yaptı.
Öğretmenler günü tebriği için de teşekkür ederim, tüm zorluklarına karşın bu mesleği yapmaya devam ederek bir nevi direniyoruz :)

Kim Bilir dedi ki...

Kışın gerçekten erken kalkmak çok zor. Güneşten mahrum kalmak insanı ziyadesiyle yoruyor. Öğretmenler gününü en içten dileklerimle kutlarım. Nice güzel yıllar seninle olsun :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir ;)

İnsan sabah sıcacık yatağını bırakmak istemiyor :) Öğretmenler günü tebriği için de çok teşekkür ederim, güzel yıllarımız olsun :)