12 Kasım 2018 Pazartesi

Lonely Man of Winter

Sufjan Stevens da bu güzel, yeni şarkı ile mesut etti beni. Tam da yalnız bir adam olarak kışa girerken, soğuklar kapıma dayanmak üzereyken. Bu koca kentin küçük bir köşesinde, bir bahçe içinde. 

Şarkılar, yeni resimler, okunmak için listelenmiş kitaplar, bir türlü okunamayan şiirler, bir anda akla gelen Kuzguncuk, yarın yine işe gidecek olmanın, sabah kalkacak olmanın yılgınlığı, son bardak bir kahve, yarın biraz daha fazla su içmem gerek, hepsi küçücük bir hayatın minik parçalarından ibaret. 

Yeni bir senenin içinden çıkan, yüzü küçük, gözleri küçük, donuk koyu kahverengi bakışlı, kömür karası saçlarının yarısı beyazlamış, hüzünlü yüzlü, bir zayıf adamın kışı. Bahardan kışa yavaş bir geçiş.

6 yorum:

Kim Bilir dedi ki...

Sabah kalkmak bana da çok zor geliyor. Özellikle de kış aylarında.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Yaz tatilini bekliyorum büyük bir sabırla! :)

Kim Bilir dedi ki...

Aynen ben de yazı bekliyorum ama daha çok var :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Güzel bir yaz bizi kucaklar umarım :)

Kim Bilir dedi ki...

Uzun süredir yeni yazı gelmedi :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Bu aralar okul ve evde işler yoğun geçiyor, yeni bir yazı yazamadım. Lakin en kısa sürede telafi edeceğim :)