17 Ağustos 2015 Pazartesi

Yeni Okul Yeni Heyecan

İki gün sonra yeni okulumda göreve başlıyorum. Daha doğrusu, okula bu yıl gelen öğretmenler için bir barbekü partisi hazırlanmış. Önce orada bulunucağım. Ardından ise oryantasyon programım başlıyor. Üçüncü öğretmenlik yılımdayım lakin her yıl okullar açılmaya başlayınca içim kıpırdıyor, bir de bu yıl yeni bir okulda görev yapacak olmanın heyecanı var. Umarım yeni eğitim ve öğretim dönemi bana sağlık ve başarı getirir. Geliyorum yavrucanlarım. 

2 yorum:

Leydi'nin Günlüğü dedi ki...

Ne kadar güzel bir bloğunuz varmış böyle ...
Bir başka bloğu okurken keşfettim sizi ve hemen takibe aldım. Yeni yılınız hayırlı uğurlu olsun inş.
Benim bloğuma da beklerim sizi , mutluluk duyarım...
Sevgilerimle ...
www.grilady.blogspot.com.tr

Beyaz Çiklet dedi ki...

GRİ LADY;)

Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Ben de en kısa sürede sizin blogunuzu ziyaret edeceğim :)