18 Ocak 2015 Pazar

Bir Oğlum Olsa

Tuni ile hafta sonu Eskişehir'de çok güzel vakit geçirdik. Öncelikle onu annemle tanıştırdım. Annemi hastanede ziyaret ettik. Daha sonra öğle yemeği yedik, kocaman hamburgerleri midemize indirdik. Ardından Odunpazarı evlerini gezdik. Çok güzel bir eğitim karikatürleri müzesi açılmış orayı da ziyaret ettik. Şişeli Dükkan'a bayıldık. Ardından Sazova'ya doğru yol aldık. Nuh'un gemisinin ardından Masal Şatosunda kendimize bir seans aldık. İnanılmaz güzeldi. Alice'ten Keloğlan'a, Dede Korkut'tan Tepe Göz'e kadar pek çok masal kahramanı ile tanıştık. Ardından çektirdiğimiz fotoğrafları basılı olarak aldık. Masal Şatosu hatırası. Ve elbette Sualtı dünyasını da ziyaret ettik. 

Kısa gezimizde Tuni ile çok eğlendik. Yolda bana bir şey söyledi ve tüm dünyanın güzelliğini tekrar kalbimde hissetmeme neden oldu. Babam yaşamıyor ama siz benim öz babam gibisiniz...

Yaşadığımız şu hayatta her şey gelip geçici. Ama sevgi öyle değil. Hele de masum bir çocuğun sevgisi. Bir gün oğlum olacak biliyorum. Tuni gibi olacak. Ve işte o zaman dünyalar benim olacak. 

Hiç yorum yok: