14 Ocak 2015 Çarşamba

Strong











London Grammer ile yeni tanıştım. Strong adlı bir şarkıları var. Her dinleyişimde tüylerimi diken diken ediyor ve yaşam mücadelesini tekrar tekrar sorgulamama neden oluyor. 

Zorlukların altından kalkmaya çalışırken çok ama çok yoruluyorum. Özellikle bu sıralar. Ama bir güç beni ayakta tutuyor. Çocukların sevgisi.

Bugün bir öğrencim hocam size çok önemli bir şey söyleyeceğim ama kulağınıza fısıldamam lazım dedi. Ben de telaşlandım önemli bir durum mu var acaba diye. Kulağımı uzattım ve eğildim. Hocam ben sizi çok seviyorum dedi gözleri parlayarak. Ağlamamak için zor tuttum kendimi.

Hayat bazen ufacık bir sevgi sözcüğü kadar güzel ve anlamlı. Dünyaları bana geri verdi bu söz. Ve yine mücadele etmeliyim dedim. Her şey tamamen iyi olana kadar. 

Hiç yorum yok: