1 Ocak 2015 Perşembe

Heteroseksüel Yakınlıklar

Heteroseksüel olarak bildiğim bir arkadaşım vardı. Çok da yakındık, daha sonra farklı bir şehre taşındı iş dolayısıyla. Zaman zaman aramızda sulu konuşmalar geçiyordu ama şaka yaptığını biliyordum çok da abartılacak şeyler değildi zaten. Bugün bir mesaj attı. Önce seni özledim dostum diye bir şey yazmış, uzun zaman oldu görüşmeyeli ben de hakikaten özledim. Ardından yanlış anlama ama sana sarılmak isterdim şu an dedi. Sarılmak bir sevgi belirtisidir, bunu da yanlış anlamadım. Lakin ardından, seninle uyumak isterdim şu an dedi. Önce anlamadım, nasıl cevap vereceğimi de pek bilemedim. Kız arkadaşı olduğunu biliyorum hem de uzunca bir süredir. Kız arkadaşın varken niye benimle uyumak isteyesin ki diye sordum. Senin yerin doldurulamaz gibi bir yanıt verince aramızda bir süre konuşma geçti. Sonra durduk yere eşcinsel olduğumu mu düşünüyorsun diye sordu. Ben de haliyle evet öyle düşünüyorum dedim. Sonra öyle olmadığını, yanlış anladığımı söyledi. Halbuki benim yanlış anlamamı gerektirecek bir durum yok ortada. Ben de üstelemek istemedim. Belli ki kendine bile itiraf edemiyor henüz. 

İnsanın kendi doğasına aykırı davranması çok garip. Bunu aşmak oldukça mühim. İnsanın kendine yalan söylemesi kadar kötü bir durum yok. Umarım bir gün bana gerçeği itiraf eder de rahatlar. 

2 yorum:

Ogaybende dedi ki...

yanında olsa idi kendine itiraf etmesi daha da kolaylaşırdı sanırım

Beyaz Çiklet dedi ki...

Muhtelemen, uzaktan olunca bir türlü kabullenmedi. Halbuki çok bariz bir durumdu. Bunu kendine itiraf etmesini en çok kendini rahatlatması, kendini bulması açısından isterim. Umarım bunu başarır.