3 Ağustos 2013 Cumartesi

Too Weird To Live,Too Rare To Die !


Panic!At The Disco yeni albümleri "Too Weird To Live,Too Rare To Die!" ile birlikte 8 Ekim'de müzik severlerin karşısına çıkacağını açıkladı geçtiğimiz günlerde.Benim için de güzel bir doğum günü hediyesi olacak yeni albümleri.İlk single ise "Miss Jackson" ismiyle yayınladı.Şarkıya yapılan yorumları incelediğimde grubun hayranlarının farklı görüşlerde olduğunu gördüm.En çok eleştiri ise Panic!At The Disco'nun tarzının değişmeye başladığı yönündeydi.Alıştığımız Panic! tarzından oldukça uzak bir şarkı olmuş,bunu ben de kabul ediyorum.Ancak tarafsız olarak baktığımda şarkıya asla kötü diyemem.Günlerdir dinliyorum,beğendiğimi itiraf etmem gerekir.Bunun dışında güzel de bir klip çekilmiş şarkıya.Son günlerde de Dream Tv'de oldukça sık dönmekte rastladığım kadarıyla.

Albümün tamamını dinlemeden Panic!'in tarzının değişip değişmediği hakkında bir yorum yapmanın doğru olmayacağını düşünüyorum.8 Ekim'i beklemek lazım,Miss Jackson biraz beklentilerin altında ve farklı da olsa,ben albümün tamamının böyle olmadığına inanıyorum.
Bekleyelim ve görelim o vakit.

Hiç yorum yok: