30 Ağustos 2013 Cuma

Çok Küçüktüm

Sevgili "Karılıksız Karı" beni mimlemiş.Buraya link koymayı bilememe cehaletimden dolayı af dilerim,bir türlü öğrenemedim şu link koyma işini.Temamız,çocukken yaptığımız saçma davranışlarmış.Hemen aklıma evden kaçma maceram geldi,aktarmak isterim.

Daha önce annem ile babamın ben çok küçükken ayrıldığını ve annemle yaşadığımı söylemiştim.O zamanlar anaokuluna gidiyorum sanırım.Bekar bir öğretmen annemle evlenmek istiyormuş.Annem ile arkadaşları aracılığıyla tanışmışlar.Öğretmenin eşi o zamanlar yeni vefat etmiş ve öğretmen biyolojik olarak çocuk sahibi olamıyormuş.Hep bir oğlan çocuğu olsun istermiş.Annemle de anlaşmaya başlamışlar.Çok geçmeden annem bana bu konuyu güzel bir dille açtı.Seni de tanıştırmak istiyorum dedi.Ben annemin yanında bu durumu kabul edip çok mutlu olduğumu söyledim.Gelelim madalyonun öbür yüzüme.

Bir gün yan komşumuzun kızıyla konuşurken ona evden kaçacağımı söyledim.Neden diye sordu.Annemin evlenmek istediğini söyledim.Ama ben istemiyordum.Onun mutluluğuna mani olmadan evden kaçıp uzak diyarlara gidecektim.Uzak diyarlar dediğim de bizden yarım saatlik uzak bir kasabada yaşayan teyzemin yanı.Arkadaşım şüphelenmiş,hemen anneme benim kaçacağımı söylemiş.Olay sonunda çözüldü.

Annem beni karşısına alıp konuştu.Ben mutlu olmayacaksam asla evlenmeyeceğini söyledi.Ben de evleneceksen babamla tekrar evlen anne dedim.Çocukluk işte.Sonra öğrendim ki öğretmen çok iyi bir adammış.Heveslenip evinde bana bir oda hazırlamış,içine bilgisayar dahi almış.Annem red cevabı verince çok üzülmüş.

Hala aklımdadır,belki de bana abilik yapabilecek çok güzel bir adamı kaybettim,onu üzdüm.Annem de mutlu olacaktı belki.Bazen çocukluğumuza dönmek güzel gelir lakin bunun için kendimi pek affedemiyorum.Yaptığım en saçma çocukluk hareketiydi sanırım.Nihayetinde çocuktuk ama saçmaydı yine de işte.Umarım güzel bir hayatın ve güzel bir evladın olmuştur öğretmen..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

öğretmen için üzüldüm, birazda senin için abilik yapabileceğinden bahsetmişsin ya ondan...
çocukluk , güzeldir, bazen saçmalıklar yapsak bile ^.^

ımtırak ımsı dedi ki...

bazen olmayan şeylere takarız ya aslında olmaması gereken odur. ama bilemeyiz. göremeyiz aklımzda hep "ya olsaydı"larla boğuşurken.

"iyi olmuştur" diyebilmek polyannadan miras bana burda da diyorum belki iyi olan budur.

Beyaz Çiklet dedi ki...

SempA ;)

Öğretmeni hatırladıkça hala üzülürüm ama güzel bir hayatı olduğunu düşünmüşümdür hep,umarım öyledir.Elbette,tüm saçmalıklarımıza rağmen en güzel yıllarımız çocukluk yıllarımızdı :)

ımtırak ımsı ;)

Öyle elbette,ben de iyi olmuştur diye düşünüyorum.İyi bir hayatı olduğuna yani mutlu olduğuna inanıyorum içten içe :)

kar dedi ki...

ah olmadı ama bu! ben de aynı yollardan geçen birisi olarak çok iyi bilirim o evden kaçarımları, benim annem nasıl böyle işlere kalkışırları... kısmet ve çocukluk diyip geçelim...

Deniz Su Tiffany dedi ki...

hmmm belki de çocukluk hislerinle "tam olarak anlamlayamadığın" bir kötülükten bir olaydan korudun kendini. Olamaz mı yani? Bence olabilir. Ya da adam aşırı uçlarda yaşayan psikolojik sorunları olan biri.. Aşırı iyi biri olarak davranabilir ama bir de aşırı kötü tarafları vardır. İhtimal dahilinde söyledim yani, her ak sakallı dede değildir. Vardır bunda da bir hayır. Ya da aşırı homofobik biridir, seni öğrenince öldüredebilirdi.

Pardon içini baydım.