6 Şubat 2011 Pazar

Büyük Düşler


Yarın sabah erken kalkıcam.Harç paramı ödemem lazım ve üniversiteye dönüş biletimi ayırtmıştım onu alıcam.14 Şubat gecesi yola çıkıyorum.Uzun ve yorucu bi yol.Yatay geçiş ile üniversite değişikliği yapmak istemiyor değilim açıkcası.Yol beni çok yoruyor ve tüm sindirim sistemim bozuluyor.İşlerimi halledince eve dönüp alışverişe gitmek için tren bileti ayırtmam lazım.Salı gidiyoruz sonunda alışverişe.Ardından teyzeme uğruycaz ve bi geceyi orada geçirip eve dönücez.Yakınlarım olsa bile uzun süre başka birinin evinde kalamıyorum.Herkese kendi evi rahat tabi..

Sonra saatimi yaptırıcam.Bozuldu.Lise birinci sınıftaki kız arkadaşım almıştı.Nitekim hala kullanıyorum,bozulmadı niye atayım ki.Atmam.'Corn flakes' seni çok seviyorum.İçindeki sekiz tane vitamine de aşığım ayrıca.

Yarın tişörtüm geliyor.Fakat resmen 18 Aralık'ta açıklanan ve benim daha yeni öğrendiğim bi durum çok canımı sıktı.Paramore'un kadrolu elemanları Josh Ve Zac kardeşler gruptan ayrılmışlar.Grubu son zamanlarda takip ettiğim kadarıyla gidiş mektuplarında yazdıklarında da haklılar gibi.Son tişörtümün üzerinde Hayley'in resmi olacaktı.Keşke bastırmasaydım diye düşündüm açıkçası bi an.Bu grup hayatımda o kadar çok şey ifade ediyorki,bi müziği ve icra edenleri bu denli seviyor olmamı azımsamamak gerek.Hayley'e ilk defa bu kadar çok kızdım!Josh ve Zac'in en önemlisi iki sıkı dostunun ve çocukluk arkadaşlarının gruptan ayrılmasını bi ölçüde engelleyebilirdi.Umarım çok başarılı olurlar Josh ve Zac Farro kardeşler.Sizi çok seviyorum.

Aftershock adından bi Çin filmi izledim.1976'da Thangshanda'da gerçekleşen ve sanırım ikiyüz kırkbin kişinin ölümüne neden olan depremi konu alıyor.Filmin sonunu pek bağlayamamışlar evet konu ne diye soruyorum kendime fakat oyunculuk gerçekten çok güçlü.Ağladım hatta.Lakin bu filmi çekmenin konusunun kesinlikle domatesler olduğunu düşünüyorum.Güzel ayrıntı aslında.

Elimde Zahir var okuyamıyorum.İnsan evde yatmaya alıştı mı hiç bi şey yapamıyor.Eve geldiğimden beri sadece Harem ile ilgili bi makale okudum ve bulmaca çözdüm.Koca tatilde tek yaptığım bu evet ! Bazen kendime kızıyorum.Ne biçim üniversite öğrencisiyim diye.Kültürlenmem gerekiyor sanırım daha da,dah fazla.Ki annem de aynı.Piraye'ye başladı ve elinde çevirip duruyor.Canan Tan sevmem bu arada.

Üstede kitaplığımdan bi resim koydum.En üstte filmler falan var.Bi altında ders kitaplarım ve romanlar.Onun altında hala atmadığım üniversiteye giriş kitaplarım.Çok büyük emek var onlarda..Elbetteki bu kütüphanemin bi kısmı.Daha büyüğü var onu çekmeye üşendim.

Bitti.Bu kadar.

Hiç yorum yok: