15 Şubat 2011 Salı

The Ballad Of Mona Lisa



Bi borç bilirim efem,yeni bi albüm.Tanıtmak isterim.Albümü alabiliyor muyum ? Tabiyki hayır,ne münasebet.Bende Ares aracılığı ile herkesin yaptığı gibi indiriyorum albümleri,şarkıları v.s.Blogumdan da anlaşılacağı gibi benim en sevdiğim iki grup ki ben onları 2 üzeri p olarak tanımlıyorum.Paramore ve Panic!At The Disco.İkisi de Fueled By Ramen çıkışlı gruplar.Tesadüf mü bilemem.Ama müziklerine bayıldığım bu iki grubunda elemanlarında sürekli değişim olması; tasvip ettiğim bi davranış değil elbette.

Yeni albümleri çıkmış Panic!At The Disco'nun.Heyecanlandım.Albümün adı "Vices & Virtues".Çevirebildiğim kadarıyla "Ahlaksızlıklar ve Erdemler".İlk klip ise The Ballad Of Mona Lisa'ya gelmiş.Bence çok başarılı olmuş.Umarım bi gün yurt dışına gider,sizle tanışma fırsatı bulur ve albümlerinizi alıp imzalatma şansına nail olurum sevgili Panic ! insanları.Erasmus mu yapsam ne ?

Artık tatilim bitti.Bu gece yola çıkıyorum.Biliyorum.Karnımdaki ağrılar beni yalnız bırakmayacaklar.Çoktan burnumu temizledim ve tuvalete girdim.Şimdilik rahatım.Yolda da "Öyle Bir Geçer Zaman Ki" adlı diziyi izlerim herhalde.

Bilgisayar kursuna gitmeyi planlıyorum.Umarım pahalı değildir.Ayrıca bizim branştan mezun onaltıbinküsür öğretmen varmış.Yuh dedim.Atanamazsam çatlarım sanırım.

Hiç yorum yok: