19 Ağustos 2010 Perşembe

Biliyorum Bi Gün Sihirli Bi Değnek Kıçıma Dokunacak


Ben hala bi peri masalında yaşama umudumdan vazgeçmedim.Biliyorum bi gün sihirli bi değnek kıçıma dokunacak ve ben güzellİkler ülkesinde devamlı beyaz çiklet çiğneyeceğim.Uzaylılara inanıyorum esasen.Ülke hakkındaki gerçekleri merak ediyorlarsa ben kaçırılmaya razıyım.Evet bu açık bi beyannamedir.Klastrofobik bi şey değil.Ama kapalı alan korkum vardır yani benim.Üst solunum yollarım küçüklüğümden beri hasta pek iyi çalışamıyorlar,bi de ben alt solunum yollarımı kullanınca hepten delirdiler o yüzden bana küsler şuan.En son burnumdan bi pişirimlik et çıkmıştı bi daha haber alınamadı.Neyse ben komiklik yapamıyorum ya.

Bu gece teyzemler geliyorlar.Gecenin ikisinde seyehat etme kararı alan tek manyak sülale bizim sanırım gündüzler poşete girdi.Neyse ben onları gardan,bisikletle karşılamaya gideceğim.
Gidiyorum ben,annemin yaptığı sütlaçlardan yiyeceğim.

8 yorum:

Elif Yüksel dedi ki...

O manyak sülaleden biz de var sanıyorum BÇ yazamadım bloguna uzun zamandır :D Kendime bile yazamıyorum ki sana yazsam :D Hani biz de hiç takılmıyoruz herhalde bu aralar hıh :D kimin umrundayım ki Bç kendi kendime trip atıyorum hayata :D

Tekrar iyi ki aramzdasın dost yazılarını okumak büyük keyif (: :D

Beyaz Çiklet dedi ki...

Elif Yüksel ;)

Her defasında yukarıyla adını soyadını yazmaktan sıkıldım be :D Bundan sonra sadece Elif yazıcam hatta abartıp "El" bile yazabilirim.Elfler vardı hani Eragon'da mıydı o yahu? =)Neyse çenem açıldı,seni takmayan olur mu hiç aa deme öyle =)Biz varız burda bak =P

Benim içinde yorumlarını şu nacizhane köşemde görmek büyük keyif =))

Adsız dedi ki...

bnde bnde ıstıorum uzaylılar tarafndan kacırılmaı:) feray

Elif Yüksel dedi ki...

BÇ,

bak ben ne güzel kısaltıyorum adını :D sonuçta yabancı değilsin blogCancığım. İstediğin gibi El Elf farketmez :D

Aynen Teşekkürler B-Ç (:

Ahmet Alper dedi ki...

Sabırlı olmak lazım.Telefondan daha kuvvetli ilişkiler kurulur ama gelince işler karışır.Sabır.akrabalara karşı

NoNeLeSS dedi ki...

Valla artık samimiyetsiz sabırlarımı bir kenara bıraktım.Kim n'aparsa yapsın,benden uzak dursun da...Bu arada o değnek bana da dokunsa,I NEED SO MUCH!

Ve ben döndüm,artık buralardayım.Uğrarsan;)
Muji:)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Noneless ;)

Nerelerdeydin sen ya o kadar özledim ki anlatamam.Çoook sevindim şuan gelmiş olmana.Bi daha gitme öyle ya =) Yazılarını ve seni o kadar özledik ki ne desem bilemedim şimdi.E hoş geldin yuvana be yaw =))

NoNeLeSS dedi ki...

@Beyazım,

Valla kendimle savaş halindeydin,yazmaya korkuyordum gerçekten!Savaş bitti mi?Yooo:)

Ama gitmem bir daha..Ben de özledim ya:D