8 Temmuz 2010 Perşembe

Lambırt Diye Bi Adam



Adam Lambert!Sen Lady Gaga'dan sonra müzik dünyasına oturan en önemli şeysin farkındasın dimi?Abicim nasıl bi ses nasıl bi görüntü ve nasıl dehşet bi sansasyonalitedir o öyle.Lady Gaga'dan sonra en sevdiğim müzik adamıdır bu adam öyle biline.Tabi pop müzik dünyası adına konuşmaktayım.Karıştır ortalığı sana yakışır dostum.Tarzına da hasta oldum ayrıca parantez açayım.Bill'den sonra en beğendiğim tarz da senin.Botların bi harika.Ve başlasın diyorum "Adam" saltanatı..Heyy!Wuhhu!Oww yeee :D

3 yorum:

Unknown dedi ki...

owww yeaaah :P

Bu adamı hiç dinlemedim görmemiştim de merak ettim şimdi.Bir ara dinleyeyim bari.

Saygılarımla.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Elif Yüksel;)

Muhakkak dinle Elif bence pişman olmazsın :))

Unknown dedi ki...

sağolasın en yakın zamanda dinleyeceğim BÇ .;)