11 Temmuz 2010 Pazar

Çiklet "Hakkari" Yolcusu

Daha önceki yazılarımın birinde bahsetmiştim.Toplum Gönüllüleri'nin Yaz Dönemsel projeleri vardır.Bir çok gönüllü farklı illerden gelip buluşurlar ve topluma faydalı işler yaparlar aslında.Geçen sene Çanakkale/Biga'ya atağa gitmiştim.Bir de Sakarya Gençlik Konseyi maceram var.Gerçekten gençleri ortak bir paydada toplayan güzel projeler.Geldikten sonra kendimi çok donanımlı ve sosyal hissetmiştim.Bu Dönemsel Yaz Projeleri ise farklı tarihler aralığında olabiliyor.Hakkari'dekinin adı "Barış Köprüsü."

Sabah gelen telefonla uyandım.Kabul edildiniz diye.Bana ilk verilen bilgilere göre pazar sabahı yani 18 Temmuz'da İstanbul'dan uçakla hareket edip Van hava limanında inecekmişiz.Sonra organizasyon ekibi bizi karşılayıp Hakkari'ye götüreceklermiş.Bi lisenin yurdunda on beş gün konaklayacağız.Bize bahsedildiği kadarıyla amaç Hakkari'yi daha yakından tanımak ve Doğu Kültürü ile kaynaşmak.Esasen beni heyecanlandıran şey,bir gece Hakkarili bi aileye yemeğe konuk olmak,bi Hakkari düğününe tanık olmak v.s.O kadar heyecanlıyım ki anlatamam."Hayat Türküsü" diye bi dizi vardı."Devin Özgür Çınar"ın baş rollerinde oynadığı.Oradaki Hayat Öğretmeni örnek alırdım hep kendime.Şimdi ise hayallerim gerçek oluyor yahu.Ve tabii ilk defa uçağa binicem.

Bi aksilik çıkmazsa perşembe yola çıkıcam.Pazar sabahı da hava limanında olurum herhalde.Bi aksilik çıkmasın ya lütfen.Bekle beni Hakkari ben merakla bekliyorum seni.

5 yorum:

Lulu's Blog dedi ki...

woow!!
adına çok sevindim..
süper bi deneyim olacak senin için.. giderken bi defter al yanına lütfen..
Her gördüğünü, her duyduğunu, her öğrendiğini her hissetiğini yaz..
İnşallah hoş vakit geçirirsin..
Adiyos Amigos!!

http://kuvettekisaskinbalik.blogspot.com/

Elif Yüksel dedi ki...

Vaaay BÇ.
Çok mutlu oldum bak şimdi.Hadi bakalım hayırlısı ben de heyecanlandım :D.Git gel de sonra haberlerini alalım inşallah detaylı istiyoruz ama okay? :D

Beyaz Çiklet dedi ki...

Lulu's Blog ;)

Teşekkür ederim.Merak etme bol bol not alıcam zaten ;) Umarım keyifli bir seyehat olur :))

Elif Yüksel ;)

Bol bol fotoğraf çekmeyi planlıyorum.Elbet blogda da paylaşırım zaten dönünce Hakkari tanıtımı yapmamız istendi bizden.Umarım her şey güzel olur :))

Adsız dedi ki...

wayy cıklet,super bı haber bu ya.walla ck sewndm.harıka bı deneyım olucaktr snn ıcın.ck sanslısın:) senı maceraperest.. feray

Beyaz Çiklet dedi ki...

Feray ;)

Çok fenayım walla dimi :P Ama çok da heyecanlıyım her şey güzel olsun :))