25 Ekim 2009 Pazar

Aydilge"Sobe"


"Küçük Şarkı Evreni" adlı albümüyle tanımıştık Aydilge'yi.İçindeki melankolik çınlamaları ve aynı zamanda dinginliği bizlerle paylaşmıştı.Müzisyen kimliği ile şarkılarının hepsi kendisine ait olan Aydilge,şimdi yepyeni bir albümle karşımıza çıkıyor."Sobe".Benim de uzun zamandır yolunu gözlediğim bir albümdü bu.Ve tabiyki Aydilge benim en sevdiğim Türk Müzisyen ünvanını hala korumakta.Bir röportajında müziği belirli kalıplara sokmanın yanlış olduğundan bahsediyor Aydilge.Gerçekten objektif bir yaklaşımla doğru olduğunu düşünüyorum.Bu albümünde daha geniş bir kitleye seslenmeye çalıştığını söyleyen Aydilge,daha mutlu uçarı yanını belki de bu albümde yeşillendiriyor.Üzerine biraz da pembe elbette.Yazar ve gazeteci kimliğinin yanı sıra eşsiz bir müzisyen kendisi bana göre.Zaten en büyük hayallerimden biridir kendisiyle tanışmak.Ona yazılarımdan,şarkı sözlerimden bahsetmek:)Bu albümünde de değerli müzisyen arkadaşlarından Cem Sarıoğlu ile çalışmış Aydilge.Müzik konusundan gerçekten çok değerli olduklarını ve çok iyi bir ikili oluşturduklarını düşünüyorum.Şimdi kısaca yeni albümdeki şarkıların adlarını aktarmak istiyorum:


Yollara Düşsem
Kalbim Hep Senle
Geri Dönmem
Yükseldin
Küçük Bir Renk
Canımla
Ah Bir Sevse
Güneş
Benim Aklım Sende


Aydilge, eserlerin tamamının sözlerini, altısının da müziklerini yaptı. Albümün çıkış parçası Yollara Düşsem’ e Ceyda Balaban’ın yönetmenliğinde klip çekildi.İşte Aydilge'nin o şirin mi şirin bir o kadar da farklı,insanda uçma isteği yaratan klibi.Nice seneler bizimle olman dileğiyle Aydilge.Müziğin konuşsun:)







Hiç yorum yok: