9 Ekim 2009 Cuma

Feeling Good



Sınavlarım başlamadan yazmaya devam etmek istiyorum açıkçası.Evdeki gibi rahat bir ortamdan seslenemiyorum tabi ama yine de buranın keyfi bambaşka.Bu seferde radyo dinleyerek yazıyorum.Burada pek fazla işim gücüm yok.Derslerimiz daha yoğunlaşmadı zaten.Öyle fellik fellik de gezmiyorum çünkü çok sıcak bir yer.


Bu gece alışverişe çıkacağım.İlk kez annemden ayrı.Elimizde poşetler,sepetler alışverişe daldığımız gibi dalamaycağım maalesef bu sefer.Ama yine de güzel ve heyecan verici tek başına alışverişe çıkmak.Forum deden yere gideceğim yine.Bir de kitap ve müzik market var orada.Kitap alacağım kendim için.Zaten bu ortamda anca kitap okunuyor.Pek de hayal ettiğim gibi değilmiş üniversite hayatı.Kendimi kaptırmak da istemiyorum zaten.Farkımı koymaya ve atanmaya,kısaca hayatımı kurtarmaya geldim ben buraya;)


Dün bilgisayar dersi vardı ve adam resmen manyak çıktı.Bize Ajda Pekkan'ın 1973 yılındaki konser görüntülerini izletti.Ardından Zeki Müren'den Zahidem'i dinledik hep beraber.Sonra hastalıklı inekle hastalıksız inek sesi arasındaki farkları gördük.Ve son bomba,bizden kaplıklı ve etiketli defter istedi.Bunların hepsi böyle mi ya?


Bu arada Mtv gecesine az kaldı.Oylama devam ediyor.En iyi alternatif sanatçı dalında Paramore aday.Oylarınızı bekliyoruz.Çok basit;)


Ben nasılım şimdi?Annem işten çıktı yine,jet hızıyla iş değiştiriyoruz.Neyse burslarım yetişir inşallah imdadıma.Yazın bir tatil planlıyorum ben.Antalya-Olimpos'tan Muğla'ya oradan Ayvalık'a gideceğim.Birer ikişer gün kalacağım her bir yerde.Fotoğraf çekip,tatil yapıp gezeceğim.Para biriktirmeye başladım.Umarım gerçekleşir hayallerim yaza..


Yaza yaza geldim yazımın sonuna.Mutlu kalın;)

2 yorum:

Ulfet Sahin dedi ki...

Sevgili kardeşim,

Öncelikle mesajın için kucak dolusu teşekkür ederim! Ah ne mutlu ettin beni! Hem de böyle tam off'larken yüzüme gülücükleri doldurdun:)

Ah ah sen anlattıkça ben de seninle yeniden üniversiteli oluyorum sanırım. Nasıl mutlu oluyorum bi bilsen can kardeşim! İnşallah her şey böyle güzel devam edecek...

Seni seviyoruz...

Huzurla kal,

nalan dedi ki...

üniversitede ne yaparsa insan kendisi için yapıyor. o yüzden alışır alışmaz:) kendini geliştirecek ne kadar çok şey kazanırsan kar yanına.
bana sorarsan kantin muhabbetini yaşamak bile farktır aslında :)