4 Eylül 2009 Cuma

Manyak Günler!


Manyak günler dedim ama başlığa aslında fena bir gün de geçirmedim hani.Hayatımda hiç bu kadar yoğun bir gün yaşamamıştım hatta hiç bu kadar yürümemiştim ve hatta hiç bilmediğim bir şehirde bilmediğim insanlarla konuşmamıştım belki de…Gece 11 otobüsü ile Eskişehir’den yola çıktık.Durum belli aslında,hep veliler çocuklarını kayıta götürmek için biniyorlar otobüse.7-8 tam tekerlik üstüydü ama aslı sorun o değildi asıl sorun benim kocaman bacaklarımın o otobüse sığmamasıydı.Sağa dön yok sola dön yok,önümdeki adam ayrı horlar,arkamdaki adam ayrı horlar.Yapacak başka da bir şey yok.Devamlı müzik dinlenilmez derken servis başladı:Kek ve kahve…Afiyet olsun bana.Tam ayaklarım düzene giriyor derken hayda önümdeki kız koltuğunu indirdi geriye doğru.Şeytan dedi çak suratına bir tane ama öğrendim ki eczacılığı kazanmış zaten babası da izbandut gibi bir herifti,yine mütevazı davrandım.Neticede Afyon,Denizli,Nazilli derken Aydın’a gelip çattık.Nazilli deyince birini hatırladım o anladı,mesaj mesaj mesaj,sağ olsun hiç yalnız bırakmadı;)Tera tera;))


Sonra Aydın garına girdik,karnımız felaket aç,ilk gördüğüm çorbacıya girdik girmez olaydık tuzsuz yağsız çorbalarımızdan birer kaşık alıp ve de sekiz milyon ödeyip çıktık dışarı.Sonra üniversitenin servisini bekledik bindik ve kayda gittik.Ben eti-cini çok severim bol bol ondan yedim.Sonra kayıt başladı ve evrakları doldurup teslim ettik,en sonda yurt başvurusunu yaptık ve gidiyoruz derken aksilikler bizi buldu.Önceden yurda 100 Tl yatırmamız gerektiği söylendi,sonradan ise öğrendik ki kayıt için depozito parası da alınıyormuş bir de 200 Tl depozito benim tabirimle hava parası verdik,geldik;)Etti 300 Tl…


Koş Aydın’a çarşıya şu kırmızı logolu devlet bankasını bul.Bu arada hiç iyi çalışamıyorsunuz hep böyle zaten bu banka yıllardır.Bankamatikten para çekememe gibi bir sorunumuz vardı Allah’tan çektik yoksa o geceyi Aydın’da geçirmek zorunda kalabilirdik…


Neticede üniversiteyi ve Aydın’ı beğendim ama garını hiç beğenmedim;)Nazilli daha güzeldi oradan bineceğim bana ne..;)


Vee yoruldum hem de çok yol sekiz saat sürüyor çekilmek bilmiyor.Bazen kendi kendime yoldayken ulan manyak nerden yazdın burayı git dibindeki bir memlekette oku bu kadar yol nasıl biter diye dedim ama sonra Aydın’ı ve içinde bulunan iyi yanları(!) düşündüm ve iyi etmişim dedim…İyi etmişim de üniversiteli olmuşum…Habala hubala hup;)



7 yorum:

NoNeLeSS dedi ki...

Oh mis oh mis!

Ne heyecanlı günler bunlar...
Kardeşime söyledim, "Bak bunu söylediğimi hatırlayacaksın, bugünü asla unutmayacaksın da"...

Gittik, geldik biz de...
Ah ah yorulduk ama değdi, yani değecek inşallah!!!

VE bakalım nasıl günler olacak?!

Hayırlı olsun kardişçim:))

sufi dedi ki...

Şikayet asla yok.Dileklerin gerçekleşti bence keyfini çıkarmalı.Sevgiler.

Xenophilius dedi ki...

Hayallerin ve yapmak istediklerin için başladın çalışmaya bak ne güzel işte,seni yanlız bıraktım bu dönem kusura bakma olur mu?

Beyaz Çiklet dedi ki...

Noneless;
İnşallah değer hepimiz için hayırlı olsun;)
Sufi;
Evet kesinlikle keyfini çıkaracağım;)
Xenophilius;)
Hiç önemli değil güzel yorumların yeter;)

Terapist dedi ki...

Nazilli'den geçtin ama çevre yolunun yarısında uyandın Ciklet. Aferin yani, okul memleketimi göremedin ya yuh yani. :D

Beyaz Çiklet dedi ki...

Tera;
Gelicem ya Aydın'ın artık benden kurtuluşu yok geliyorum oraya;)Çok uykum vardı ama hak ver:D

日月神教-任我行 dedi ki...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛