5 Aralık 2008 Cuma

Anlamazdın



Bir telaştır son iki gündür gidiyor…Herkes evine dönme çabası içinde otogarda oradan oraya koşuşturuyor.Rockçı kız,asi gençler,tikiler,geçen gün sevgilisinin içine düşen yılışığımsı,garip kız,ve yaşlı teyzeler bile.Bir kısa filmde izlemiştim,Harem’in iç yüzünü,hüzünlerini,gidişlerini ve geri dönmeyişlerini.İnsan büyüdükçe daha bir özlem duyuyor geçmişe.Her ne kadar geçmişi ona sahip çıkmasa da o geçmişine sahip çıkıyor.Bu arada üçüncü tekil şahıs niteliğindeki karakterler ben oluyorum,Türkçe Hocamızın da çok sık bahsettiği gibi(Cümlenin öğeleri konusunda) pek bir mühim öğe “o”.İşte bugün de öyle telaşlı bir gündü,fırından simit alıp ev salçasıyla birlikte keyif yaptık yine.Sonra gümüşçüye gidip Sevgi’nin annesine doğum günü için yüzük aldık.Benim seçtiğim bir yüzüktü…Karanlık bir yolun durgunluğunun arasında kendimi evde buldum,ne güzel şarkıymış Ayla Dikmen’in “Anlamazdın”…Filmlerden duymasak hiç de anlayacağımız ve araştıracağımız yok aslında bu şarkıları.Gerçi suç ben de ve benim kaderimi paylaşanlarda değil.Her gün belediye otobüsünde ismi lazım değil bir şahsiyetin


Sokak kadını

Vicdansız sürtük

Seninle ne günler bilmem neler gördük timsali şarkısını 40 dk boyunca dinlemek zorunda olunca böyle oluyor ne yazık ki!


Şöyle diyor son olarak Ayla Dikmen;


Dilerim ki,mutlu ol sevgilim

Ben olmasam bile hayat gülsün sana

Günahın boynumda

Ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda…



5 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Aşk acısı mı çekiyoruz yoksa..?

Beyaz Çiklet dedi ki...

Tam yüreğime bastın prncfrn...

Kızıl dedi ki...

Aşk acısı, off ne güzel bir duygudur aşık olmak, hele ki aşık olduğunu anladığın ilk günler. Acısı da güzel bence. En azından geçici oluyor.

Mimlendin canım tarafımdan, bilgin olsun. Lütfen bana bir uğra. Bu mime dahil olursan çok sevinirim.

İyi geceler!


Bu arada çıkan kelime doğrulama da "padre" :)))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Gerçekten öyle bir duygu pandora;
Ama ne yazık ki ara vermeliyim çünkü önümde çok önemli bir sınav var ve ben bu sınavı kazanmak zorundayım,mimin için biraz geç oldu malum dersler ama hemen bakıyorum şimdi:)

Adsız dedi ki...

ewet ya.anlamazdn harıka bı sarkı.bnde ılk kez ıssız adam fılmnde duymustm bı cok ınsan gbı.f.e.