7 Ekim 2008 Salı

Büyüyorum...



“Kendimin ötesinde bir yerlerde gelişimi bekliyorum”

Octovia Paz


Karmaşık bir dünyanın durağanlaştığını,suların durulmaya başladığını hissediyorum.Minik bedenimden eser kalmazken vücudumda,ayaklarım ve ellerimle birlikte yüreğimin de büyüdüğünü fark ediyorum.Her ne kadar kabullenmek istemesem de bu durumu,ben büyüyorum,altı gün sonra on yedi yaşıma gireceğim.Adımlarımı sağlam atmaya çalışırken,arkamdakilerin adımlarını kollamaya gayret ediyorum.Durgun sularda mavi bir seyahate çıkmış gibiyim.Hislerimden akarken güneş,penceremde koklamayı biliyor sabah serinliğini,martı seslerini.Hayale dalarken ben,gerçekten kopmamaya çalışıyorum.Çok iteledim kimi zaman düşlerimi,gereğinden fazla hırslandım,bir ton yalan attım,bir ton yalan duydum.Şimdi bakıyorum da etrafıma,yalnızca güneş ve ayı görüyorum.Onlar simgesel varlıklar benim için.Güneşle çok sık konuşurum,gece ay ile birlikte kaç tane şarkı bestelemişimdir…Her sabah otobüsle giderken mutlu ağacım var tarlanın birinde.Yok edilmiş otların arasında yaşama mücadelesi veren ve yaşama tutunmaya çalışan yalnız bir ağaç.Geçen sene onu da yapraklarından,dallarından etmeye kalkıştılar,ama asla pes etmedi o,direndi hep.Yolumun üzeri hala konuşuyorum bizim mutlu ağaç ile.Göz kırpmam bile onun uzun süre mutlu olmasına yetiyor.Ben de mutlu oluyorum onunla birlikte.

Umut neşretsin istiyorum yüreğime.Yalnız bir gemiye binerken içindeki insanları fark etmemek gibi,biri diğerinden büyük dilim sucuklu tost yaptığımda,büyüklüğünün farkına varmayıp ikisini birden yemek gibi…Rotam umut olsun bundan sonra.Sen şahit ol buna,”Sisler Evi”...

Güneş hiç batma penceremizden,sürekli bak içimizden içeri,hep gülsün dalgalı,zeytin sarısı yüzün:)



4 yorum:

yabani kuzu dedi ki...

büyümek bazen yorucu olsada inan zevk veriyo insana.17 yaş keşfedilesi bi yaş bazen keşke 17dime dönsem diyorum.Umarım güzel bi yaş olur senin içinde :)

sufi dedi ki...

Eğer geminin rotası umutsa, ellerin ayakların ve yüreğin dışında kalmadıysa senden bir parça, sen sendeki senden kurtulup o olmuşsun demektir.Yeni yaşında mutlu,yeni yaşamında umuta yol alasın dilerim.

pRncfRn dedi ki...

Şimdiden mutlu yıllar Çiklet, daha çok büyüyeceğiz...

Beyaz Çiklet dedi ki...

Yabani kuzu;şimdiden 17'yi keşfe çıktım zaten,güzel dileklerin için sağol:)
Sufi,tüm güzel dileklerin için ben de sana teşekkür ederim:)
prncfrn;
Sağolasın,sanırım haklısın gerçekten daha çok büyüyeceğiz.