27 Eylül 2008 Cumartesi

Saklanmış Bir Yerlere Bulmaya Çalışıyorum



Saklanmış mı bir yerlere?Bana oyun oynuyor gibi,bilir benim ne kadar inatçı olduğumu,belki de bilmez çünkü beni tanımıyor.Yüzümü ona dönmem gerekirken,sadece fotoğraflarında görüyorum kendisini.Hissiyatımın derinlerine arşınlarken düşüncelerimi,bir yol ortasında ya da otobüs durağında geliyor aklıma.Kafamdan bin bir türlü muzurluk geçerken yine terkedilmiş olmanın verdiği masumiyet ve hırçınlık.Gece ıslakken bir damla göz yaşı da benden gitsin istemem.Yol Arkadaşım izlemeye devam ettiğim tek dizi.Çünkü bir yaşanmışlığın, gerçeğin izlerini taşıyor…Belki de benim yaşam öyküme yakın anlatılanlar.Annesi ve babası ayrılmış bir çocuğun yaşamla yüzleştiği anlar.Tıpkı annemin beni büyütebilmek için 10 yıl psikoloji okuması gibi…Gerçekten zor ama insanı çok güçlü yapan bir durum.Annesi ile babası ayrı olan çocukların çoğunluğunun erken olgunlaştığına inanıyorum,bu da onları yaşama karşı daha dik tutuyor.Zorluklar karşısında dayanabilmeyi öğretiyor…Sokakta gördüğüm bir insandan daha değersiz konuma getirdi hayat onu.Sekiz yıldır görüşmüyorum ve neleri sever neler yer ve neler giyer tahmin bile edemiyorum.Hayat insanı farklı diyarlardan alıp eksantrik bunalımlara ve mekanlara sürükleyebiliyor.Zamana tutunmaya çalışıyorum şimdi.En azından halimden anlayan birkaç kişi var hayatımda başta annem ve kuşlarım boncuk ile limon olmak üzere.

Yine Atilla Hocam ile muhabbet ettim ve uyuma vaktim geldi.Yarın kuşlarımın azat günü keyiflice gezinecekler.Acaba sinemasal kuşağında hangi film var bu hafta?Hemen bakayım…

Ayrıca bana bayram hediyesi oldu.Aydilge’nin müziğini hazırladığı Her Halimle Sev Beni bayram boyunca ekranda.

Keyifli ve bol kazançlı Bayramlar:)


5 yorum:

yabani kuzu dedi ki...

Yol arkadaşımı izlerken hep gecmişime gider gelirim bende.Kalıcı ayrılık yok belki ama zaman zaman ayrılıklar yaşayan bi ailenin evladı olmam yakınlaştırıyor beni o diziye:(

Sadana hayırlı bayramlar dilerim şimdiden ciklet bey :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Teşekkür ederim yabani kuzu,Yol Arkadaşım konusunda hem fikirim,ailen ile bol bol vakit geçir çünkü giden zaman geri gelmiyor:)

Sanada hayırlı bayramlar:)

Emre KORLU dedi ki...

yol arkadaşım yanlış hatırlamıyorsam çağan ırmağındı..
fragmanlarına rastlıyorum ama izleyeyim bu yazıyı okuduktan sonra..
çünkü bende annemeden ayrıyım artık..

pRncfRn dedi ki...

Hay Allah oysa ki ben Yol Arkadaşım'ı, yol, arkadaşımdır olarak anlamış ve ne kadar değişik düşünmüş demiştim ühühüh. neyse.

Bir ortak noktamız var demek ^^ :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Gay_yor;
Evet Yol Arkadaşım Çağan Irmağın,yine bir Ege hikayesi,yine sıcacık bir ailenin öyküsü ve yine parçalanmış hayatların kesitleri...Bence muhakkak izlemelisin...Belki sen de dertlerini unutursun biraz olsun:)

Prncfrn;
Evet gerçekten yanlış algılamışsın:)

Ama Ortak noktamızın olmasına sevindim:)