13 Eylül 2008 Cumartesi

Otobüs Maceralarım ve İnsanlar



Her gün 45 dk gidip 45 dk gelmek zorundayım.Yani bir buçuk saatim yollarda geçiyor.Geçen gün “sln’in” yazısında da bahsetmiştim kimi zaman kitap okuyorum kimi zaman müzik dinliyorum,kimi zamanda uyuyorum çünkü beşik gibi araba sallanırken uyumamak elde değil.Haa bir de bir seksen yedi grafiğinde bir boyum olunca bacaklarım otobüslerin koltuk yerine tam olarak sığmıyor…Neyse bununla ilgili çok sıkıntım var müsait bir zamanımda anlatırım…Sabah yola çıktım…Çıkmaz olaydım…Dershaneye yetişmem gerekiyor ve zaten kargalar rutin işlerini gerçekleştirmeden yola çıkmışım ve üstüne üstlük oruçluyum…Araba kalkacak fakat biz yaşlı bir amcanın otobüse gelmesini bekliyoruz.Adam çorba içmeye gitmiş, otobüsün içindekilere de araba kalkarsa beklesin biraz diye tembih etmiş.Bekle babam bekle…Sonunda şoför de usanmış olacak ki çorbacının önüne doğru yol almaya başlıyor.Biz içerde,şoförün eli kornada benim yaşlı amcam ise çorbasını bitirmekle meşgul.Sonunda çorbayı bitiren amca koşa koşa geldi ve bir hışımla kapıyı çarparak içeri girdi.Bizim amcanın suratında bir gaflet ve bir delalet sormayın gitsin.Neymiş efendim burada çorba fiyatları çok pahalıymış ,insan kazıklayacak yer arıyorlarmış vay utanmazlarmış…Benim sinirler oldu altüst araba neredeyse yarım saat gecikmeli kalktı ve ben zar zor dershaneye yetiştim…Daha bir çok yol maceram var bu türlü…O yolu kim bilir kaç defa ayakta gitmişimdir hiç hatırlamıyorum bile.Ama bildiğim bir şey var;bir kişi eğer duraktan otobüse binmeyip yoldan veya durak olmayan bir yerden biniyorsa o kişiye sakın yer vermeyin.Felsefe hocamız sağ olsun…Artık yolculuklar konusunda kıdemli hale geldim…Tıpkı Sema Çelebi’nin kadroya geçtiği gibi…(Jüri üyeliği konusunda)

***

Neyse yahu,zaten yarın da dershaneye gideceğim ve çözmem gereken bir sürü test var…Ayrıca dil ve anlatım hocamızda araştırma ödevi verdi.Tarihi bir masal bulacağım…

Bir de son sene işin garibi sözel bölüme fizik,kimya ve biyoloji koymuşlar.Ne diyeyim hayırlısı artık.:)

***

Ah bir de vaktim olsa ve Yedi Numara’yı izleyebilsem,çiklet gene çok konuştu neyse artık ben gider…:)



5 yorum:

Kaffeine dedi ki...

ahaha aynı dertlerden muzdaripiz bende sayısalcıyım ama dil anlatım edbiyat vb. dersler var X) ayrıca test konusuna gelince emin ol benden daha az dertlisindir. :P

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kaffeine
Evet doğrudur çünkü bizim okuldaki sayısalcılar da sözel dersler görüyorlar işin garibi bize son sene lazım olan matematik yok:)

O zaman sana da kolay gelsin..)test ve çalışma konusunda....):)

sLn dedi ki...

Acilen yetişmemiz gereken bir konferansa giderken amcanın birinin otobüsten inip akbilini doldurtup geri gelmesini beklemiştik, aklıma o geldi :) Tabi ki geç kaldık sonucunda :D
Otobüste yer verme olayına gelince, zamanla o konuda uzmanlaşıyor insan. Mesela yaşlı amcalara yer verilir, onlar konusunda tereddüt ettiğim bir nokta yok ama teyzeler konusunda aynı şeyi söyleyemem. Yüzünde benimkinin 3 katı kadar makyaj olan parlak rujlu ve topuklu ayakkabılı teyze altın gününden geliyordur, ben en iyi ihtimalle o gün 7 saat ders dinlemişimdir, yorgunluktan ölüyorumdur ama ona kalkıp yer vermezsem tepeme dikilir ve "bu gençlerde de hiç utanma kalmadı canım" diye konuşmasına başlar :) Yaşlanınca onlardan biri olmaktan çok korkuyorum :D

pRncfRn dedi ki...

Derslerin eklenmiş olması senin için daha iyi bence, malum 1. bölüm olayı :)

Adam da ne pişkinmiş, hayır çoğunluğu müslüman olan bir toplumda beklettiği sebep 'çorba içmek'. Saygısız herif :p

Beyaz Çiklet dedi ki...

Sln,
Eğer bu tecrübeyi yaşadıysan kesinlikle öyle bir yaşlı teyze olmazsın merak etme:D
Prncfrn;
Aslında iyi oldu bu derslerin konması ama sözel öğrencilerine matematik fenden daha çok puan getiriyo yani çok bi puan alamıycaz ama olsun fayda faydadır yine:)